Najbolji srednjoškolci na „Met Biz Challenge“ takmičenju u Beogradu

Najbolji srednjoškolci na „Met Biz Challenge“ takmičenju u Beogradu

20.03.2017.

Vikend na Univerzitetu Metropolitan je bio rezervisan za „Met Biz Challenge“ i pobedu koju su odnele učenice 3 godine srednje Ekonomske škole iz Leskovca. Sanja Cakić, Emilija Dunčić i Kristina Anđelković su pokazale kako izgleda jedan tim koji veruje u svoju ideju. Način na koji su ove mlade dame prezentovale svoj rad i „Foto Cube Book“ za izdavačku kuću Laguna je oduševio žiri i obezbedio im prvo mesto na ovom takmičenju, uz vrednu nagradu od 1000€ za prvu godinu studija na Fakultetu za Menadžment, Univerziteta Metropolitan.

 

Uz njihov „Foto Cube Book“ izdavačka kuća Laguna bi povećala svoj profit, tako što bi privukla ciljnu grupu od 15 do 19 godina. Takođe bi motivisali i zainteresovali mlade da više čitaju, čime bi se doprinelo smanjenju nepismenosti, a u prvom planu bi bilo bolje izražavanja.

 

Drugoplasirani su učenici 4 godine Ekonomsko-trgovinske srednje škole „Jovan Trajković“ iz Zrenjanina – Blaženka Stojaković, Slađana Pribić i Nemanja Stanić. Oni su osvojili 20% popusta za školarinu pri upisivanju na prvu godinu FAM-a. Predstavili su ideju Najlepše želje Retro, kao nov proizvod dobro poznate mlečne čokolade kombinovan sa domaćim ukusima – bakinim kolačom i džemom. Ovaj proizvod će mlade sladokusce podsetiti na toplu atmosferu nedeljnog ručka kod bake, a kod onih malo starijih probudiće najlepše uspomene.

 

Učenici srednje škole 4 razreda „Sveti Sava“ iz Kladova, Snežana Bordijašević, Vuk Markov i Nikola Zečević. Njima je dodeljena nagrada od 10% popusta za školarinu pri upisivanju na prvu godinu FAM-a. Slogan koji je bio zastupljen u njihovoj prezentaciji je glasio – Da ti život bude super, tu je kikiriki puter! Firma „Lučar“ iz Novog Sada i njihov organski proizvod kikiriki puter im je poslužila kao ideja. Iz ovoga je proistekao rad o povećanju gramaže ovog namaza za istu cenu, kako bi ga potrošači više kupovali i konzumirali, kao i promena ambalaže i bolja reklama proizvoda na društvenim mrežama.

 

Poslednji takmičari na „Met Biz Challenge-u“ bio je tim pod rednim brojem 33, učenici četvrte godine – Dimitrije Tošić iz III Beogradska gimnazija i Marko Petrušić iz Vazduhoplovne akademije. Njima je dodeljena specijalna, ali ne manje važna četvrta nagrada, jer je žiri imao veliku konkurenciju među takmičarima i njihovim radovima, pa nije želeo da izuzme od nagrađivanja i njihovu sjajnu ideju koju su prezentovali. Predstavili su modni brend – Otadžbina i plasiranje kvalitetne odeće koju proizvodi domaći proizvođač sa nacionalnim motivima. Oni su došli do zaključka da brend treba plasirati i van granica Srbije, tj. u dijaspori, jer više od 4,5 miliona Srba živi van granica naše zemlje.

 

Čestitamo svim takmičarima na pobedničkim idejama, vrednim nagradama i očekujemo ih na Univerzitetu Metropolitan da zajedno proširimo znanje, jer je kod nas student uvek u centru pažnje!

 

Sva prava zadržava Univerzitet Metropolitan, zajedno sa pobednicima takmičenja.

 

U nastavku pogledajte radove najboljih timova, kao i fotografije sa „Met Biz Challenge-a“

 

Prvo mesto – Download

Drugo mesto – Download

Treće mesto – Download

Četvrto mesto – Download