Vikend na Univerzitetu Metropolitan prošao u takmičarskom duhu „Met Biz Challenge“

Vikend na Univerzitetu Metropolitan prošao u takmičarskom duhu „Met Biz Challenge“

20.03.2017.

U subotu 18. marta, održano je takmičenje „Met Biz Challenge“ na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu. Prijave su pristizale od srednjoškolaca iz cele Srbije, sa ukupno 33 tima i šarolikim idejama. Zadatak takmičara je bio da izaberu proizvod po želji i osmisle kako da povećaju njegovu prodaju.

 

U tajne efikasnog prezentovanja pre samog početka takmičenja i reči dobrodošlice, takmičare je uvela u kreativnu radionicu Milena Kvapil, kreativni direktor Media Impact Srbija, pod nazivom „Kako prodati ideju“. Ona je prenela korisne smernice takmičarima kako da daju svoj lični pečat ideji, tj. budu drugačiji, da veruju u sebe i svoj tim, da nikada ne prodaju sebe, već samo ideju i da je to njihov trenutak za „Time to shine“. Učesnici su čuli dosta korisnih predloga i dopunili svoje znanje koje su mogli da primene u nastavku takmičenja. Kroz takmičenje učesnike su vodili naši studenti kao mentori Univerziteta Metropolitan, koji su bili tu za njih za sva dodatna pitanja i nedoumice, kao i da im olakšaju tremu koja je bila prisutna.

 

Žiri je bio u sastavu profesorke dr Ane Bovan, dekana Fakulteta za menadžment, profesorke doc. dr Milice Slijepčević i MSc Stefana Alimpića. Pred žirijem je bio težak zadatak i još teža odluku koji tim izabrati za pobednika i dodeliti vrednu nagradu, u iznosu od 1000€ za prvu godinu studija na Fakultetu za Menadžment Univerziteta Metropolitan. Pobednici drugog i trećeg mesta su osvojili 20% i 10% popusta za školarinu, takođe pri upisivanju na prvu godinu FAM-a. Ove godine Univerzitet Metropolitan je dodelio i specijalnu nagradu za četvrto mesto, jer je žiri pred sobom imao veliku konkurenciju dobrih radova koji su prezentovani.

 

Prvo mesto su osvojile učenice 3 godine srednje Ekonomske škole iz Leskovca, Sanja Cakić, Emilija Dunčić i Kristina Anđelković. Njihova ideja je predstavljena u obliku „Foto Cube Book-a“, kako bi izdavačka kuća Laguna povećala prodaju knjiga ciljnoj grupi od 15 do 19 godina i samim tim imala veći porast profita.

 

Druženje učenika i profesora iz Niša, Leskovca, Kladova, Vranja, Zrenjanina, Šabca, Lajkovca, Užica i Beograda, ostalo je svima u lepom sećanju kako zbog organizacije celokupnog takmičenja, tako i onoga što su naučili iz „Met Biz Challenge“, koje uspešno organizuje Univerzitet Metropolitan i ovim putem čestita pobednicima i svim učesnicima na postignutim rezultatima.

 

Takmičenje je proteklo u prijatnoj atmosferi uz proizvode naših sponzora – kompanije Knjaz Miloš, Marbo Product, kao i Soko Štarka.

 

Sada je pred nama takmičenje Metropolitan talent, očekujemo vaše prijave i vidimo se!