dr Milica Slijepčević - Univerzitet Metropolitan

dr Milica Slijepčević

vanredni profesor

Predaje nа Fakultetu za menadžment modulu Biznis i marketing i Fakultetu digitalnih umetnosti, modulu Modni dizajn, Univеrziteta Metropolitan u Beogradu. Doktorirala iz oblasti integrisane korporativne komunikacije na Univerzitetu u Novom Sadu, FTN, magistrirala na FON-u iz oblasti marketinga, Univerzitet u Beogradu, osnovne studije završila na FPN, Univerzitet u Beogradu. Autorka je brojnih stručnih i naučnih radova iz oblasti modnog marketinga, neuro marketinga, korporativnih komunikacija, ljudskih resursa. Poseduje dugogogodišnje iskustvo u privredi i u NGO sektoru. Posvećena istraživanjima u oblasti marketinga. Osnivač i predsednica Centra za komunikacije Flou.

 

2005-dаnаs: – pr mеnаdžеr; direktor Sektora za odnose s javnošću; mеnаdžеr za korporativne komunikacije, menadžer za digitalne i korporativne komunikacije u Kompaniji ’’Dunav osiguranje’’ a.d.o..

 

2015 – dаnаs: osnivač i direktor Cеntra zа kоmunikаciје Flоu. www.flou.rs

 

Аutоr prоgrаmа FЕBS Маstеr Clаss (Flоu Еducаtiоn and Businеss Sinеrgy)

 

Autorka projekta “Metropolitan Fashion Day“.

 

Autorka monografije od nacionalnog značaja Modni marketing 2016, HERAedu

 

Autorka knjige Modni marketing, savremene tendencije, izmenjenog i dopunjenog izdanja, HERAedu, 2019. Knjiga je ušla u finale takmičenja u organizaciji UEPS-a za izdavački poduhvat godine.

 

Koutorka monografije od međunarodnog značaja “Neuromarketing, izazovi i trendovi“ koja je objavljena 2022. godine, HERAEdu, Univerzitet Metropolitan suizdavač, Beograd.

Predmeti

Osnovne studije
  • AD376 – Modni marketing
  • MK120 – Integrisane marketinške komunikacije
  • OM230 – Upravljanje ljudskim resursima
Master studije
  • MK420 – strateški marketing

Kolačići
Ovaj sajt koristi kolačiće. Kolačići su mali tekstualni fajlovi koji se šalju i čuvaju na vašem uređaju (mobilni telefon, računar, tablet ili drugi uređaj za pristup internetu) svaki put kada posetite veb sajt. Kolačići su korisni jer dozvoljavaju veb sajtu da prepozna uređaj korisnika i učini korisničko iskustvo efikasnijim.

Kontakt forme
Kada nas kontaktirate putem kontakt forme, mi prikupljamo Vaše podatke o ličnosti kako bismo odgovorili na Vaš upit. Pravni osnov za ovu vrstu obrade je naš legitimni interes da odgovorimo na Vaš upit. Vi nemate zakonsku obavezu da nam dostavite navedene podatke, ali bez njih nećemo biti u mogućnosti da Vam pružimo odgovarajući odgovor ili uslugu.

Prihvatam uslove