MASTER STUDIJE

MUZIČKA PRODUKCIJA

AKREDITOVANO

Trajanje studija: 1 godina
Broj ESPB: 60 ESPB
Zvanje: Master muzički producent
Polje: IMT
Oblast: Dramsko audio vizuelne umetnosti i Menadžment i biznis
Oblici studiranja: tradicionalni (u prostorijama univerziteta u Beogradu)
Upiši master program Muzička produkcija i postani stručnjak za kreiranje i upravljanje muzičkim projektima u industriji, filmu, televiziji i digitalnim medijima!

ŠTA JE MUZIČKA PRODUKCIJA?

Studijski program (IMT) master akademskih studija (MAS) pod nazivom “Muzička produkcija” je jednogodišnji akademski program iz oblasti umetnosti i menadžmenta. Program nosi 60 ESPB i realizuje se isključivo putem tradicionalnog načina studiranja (predavanja i vežbe u učionici i muzičkom studiu) u okviru dva semestra.
 
Studije muzičke produkcije namenjene su muzičarima, muzičkim producentima, izvođačima, kao i svim zainteresovanim kandidatima koji žele da kreiraju ili unaprede sopstvenu karijeru u muzičkoj industriji, u skladu sa svojim interesovanjima I prethodno stečenim iskustvom.
 
Posebna prednost ovog programa je saradnja sa SkyMusic-om, jednom od vodećih kompanija u muzičkoj industriji, čime studenti dobijaju priliku da deo nastave pohađaju u modernim studijima SkyMusic-a i steknu praktična znanja u profesionalnom okruženju.

CILJ STUDIJSKOG PROGRAMA

Cilj MAS Muzička produkcija je unapređeno osposobljavanje studenata za samostalan, kreativan i stručan rad u oblasti muzičke produkcije. Program obuhvata kreiranje muzičkog sadržaja za autonomna autorska dela, film, televiziju, društvene mreže i muzičke servise.
 
Program omogućava studentima da rešavaju kompleksne probleme u muzičkoj produkciji, vode i organizuju timove unutar kreativnih projekata. Kroz stručne predmete, studenti razvijaju tehničke, kreativne i preduzetničke veštine potrebne za uspešnu karijeru u muzičkoj industriji.
 
MAS Muzička produkcija u potpunosti je usklađen sa osnovnim zadacima i ciljevima Univerziteta Metropolitan, kao i sa savremenim pravcima razvoja primenjene umetnosti u Evropi i svetu. Program odgovara potrebama studenata koji žele da steknu znanja iz marketinga i muzičke produkcije, zasnovana na savremenim tehnološkim procesima i zahtevima tržišta.

 

NAJČEŠĆA RADNA MESTA MASTER STUDENATA

Master studenti imaju kompetencije za sledeće poslove:

Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Operacioni menadžer
Muzički producent u televiziji, radiju, pozorištu i filmu
Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Menadžer logistike
Muzički producent u muzičkim studijima
Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Menadžer nabavke
Samostalni umetnik
Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Direktor proizvodnje ili rukovodilac proizvodnog pogona
Producent projekata u oblasti kulture i kulturnih događaja
Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Projektant organizacije i poslovnih procesa – sistem inženjer
Kreator muzičkih sadržaja za društvene mreže
Inženjerski i operacioni menadžment | FAM | Menadžer projekta
Menadžer muzičkih događaja

ISHODI UČENJA STUDIJSKOG PROGRAMA

Po završetku programa, studenti su osposobljeni da:

  • Samostalno kreiraju i realizuju projekte iz oblasti muzičke produkcije.
  • Primene inovativne procese u muzičkoj produkciji.
  • Efikasno prezentuju i komuniciraju svoje projekte.
  • Poseduju tehnička znanja o kreativnim procesima i inovacijama u savremenoj muzičkoj produkciji.

USKLAĐENOST SA MEĐUNARODNIM STANDARDIMA

Studijski program MAS Muzička produkcija je inovativan i usklađen je sa sličnim programima u Evropi i SAD. Program se fokusira na individualni razvoj studenata u oblasti muzičke produkcije i menadžmenta, kao i na osposobljavanje za promociju sopstvenog rada. Studenti sticu napredna znanja iz muzičke produkcije, menadžmenta kao i sposobnost organizacije scenskih događaja u okviru audio vizuelnih komunikacija.
 
Program je sveobuhvatan i usklađen sa drugim programima Univerziteta Metropolitan, prateći savremene svetske tokove u umetničko-obrazovnom polju.

 

Kratak opis svih predmeta

AD511 Muzička produkcija 1

Cilj predmeta je upoznavanje sa osnovnim veštinama u oblasti muzičke produkcije. Studenti stiu osnovna znanja o audio tehnologiji, muzičkom softveru, aranžiranju, postavkama mikrofona i ozvučavanju instrumenata. Takođe, obrađuju osnovne tehnike miksa i masteringa.

AD560 Kreativna radionica zvuka

Predmet razvija kreativno razmišljanje kroz praktične projekte zvučnog dizajna. Studenti eksperimentišu sa digitalnim alatima i softverima za obradu zvuka, kreiraju zvučne instalacije i upoznaju se sa istorijatom muzičko-scenskog performansa.

AD565 Digitalna kultura

Cilj predmeta je istraživanje teorijsko-kritičkih aspekata interneta, novih medija,
socijalnih mreža i digitalnih tehnologija, kao i njihove primene u kulturi, umetnosti,
biznisu i svakodnevnom životu..

AD570 Novi mediji I tehnologija u performansu

Kroz ovaj predmet studenti se upoznaju sa muzičko – scenskim istorijatom performansa, kao i novim tehnologijama i medijima koji se koriste danas u službi performansa. Upoznavanje sa mogućnostima, da kroz svoja stečena znanja iz svojih oblasti koja kroz ovaj predmet usmeravaju ka tome da razvijaju, primene i da u saradnji sa ostalim granama umetnosti i tehnologijom kreativno primene, na zajedničjim projektima i organizaciji i realizaciji završnog performansa.

AD512 Muzička produkcija 2

Upoznavanje sa teorijom analognog i digitalnog snimanja i obrade zvuka, principima, opremi i tehnici za snimanje i obradu zvuka. Kroz upoznavanje sa teorijom snimanja zvuka – muzike i opremom koja se koristi u svrhu snimanja zvuka – muzike, te upoznavanje sa principima, instrumentima i tehnikama obrade zvuka, kao i formatima i nosačima zvuka.

MG525 Upravljanje inovacijama I tehnologijama

Realizacijom predmeta studenti razumeju koncept inovacija i tehnologija, kao i metode istraživanja koje se primenjuju u upravljanju inovacijama i tehnologijama. Takođe, studenti su u mogućnosti da, na osnovu stečenog teorijskog znanja primene istraživačke metode u rešavanju konkretnih izazova i problema koji se javljaju u procesu upravljanja inovacijama i tehnologijama. Primenom istraživačkih metoda prikupljanja i analize podataka, njihovom obradom i kreiranjem odgovarajućih izveštaja, studenti primenjuju mogućnosti analize savremenih trendova u razvoju i dostupnosti tehnologija i inovacija i sposobnost komparacije između različitih alternativnih rešenja dajući prednost analizi najnovijih trendova istraživanja i tehnološkog razvoja. Studenti primenjuju razvijenu umešnost u komunikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja na strukturiran i efikasan način, kako bi mogli da dele svoja saznanja i preporuke sa stručnom zajednicom i unutar organizacija koje se bave upravljanjem inovacijama i tehnologijama.

AD592 Završni rad

Cilj predmeta je uspešna primena stečenih stručnih znanja i iskustava iz teorije, principa i istraživačkog procesa master rada, kao i idejno osmišljavanje, digitalno i/ili taktilno izvođenje odabranog projekta za master rad uz izradu eksplikacije rada koja uključuje detaljan elaborat projekta od ideje, procesa, do finalne izrade, verbalne i vizuelne prezentacije ideje, kao i celokupnog procesa izrade i javnog izlaganja master rada na zakazanoj odbrani i/ili organizovanoj izložbi.

 

Program Muzička produkcija pruža jedinstvenu priliku za usavršavanje u muzičkoj produkciji, kombinujći umetnost, tehnologiju i marketing, čime vam otvara vrata ka uspešnoj karijeri u muzičkoj industriji!

 

ISTAKNITE SE MEĐU KONKURENCIJOM I NAPRAVITE SLEDEĆI KORAK U VAŠOJ KARIJERI!

 
PRIJAVITE SE I OBEZBEDITE MESTO NA VREME!

 
 

CENA ŠKOLARINA ZA DRŽAVLJANE R.SRBIJE I BIVŠIH SFRJ REPUBLIKA

STUDIJSKI PROGRAM ŠKOLARINA
FAKULTET INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
Informacione tehnologije i sistemi 2.990 €
Inteligentni i napredni informacioni sistemi 2.990 €
FAKULTET ZA MENADŽMENT
Digitalni biznis 2.490 €
FAKULTET DIGITALNIH UMETNOSTI
Muzička produkcija 4.500 €

*Školarinu je moguće plaćati u više mesečnih rata.

ZANIMA VAS VIŠE INFORMACIJA O OVOM PROGRAMU?

Kontakt

E-mail

upis@metropolitan.ac.rs
 

Telefon

011 20 30 885 // 018 551 000
 

Pitajte nas

    Ime *

    Prezime *

    E-mail *

    Postavite pitanje *