MET tim niških studenata Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan rangiran je u top 5 timova u finalu balkanskog marketing takmičenja LUMEN Business, čiji je organizator Ekonomski fakultet u Zagrebu. Tim MET činili su niški studenti – Petar Jotov sa 3. godine i Pavle Mitić sa 1. godine studija na smeru Biznis i marketing. Umesto prvobitnog plana održavanja finala u Zagrebu, zbog korona virusa je finale takmičenja LUMEN Business održano online putem video poziva.

 

Pripremne online radionice za finalnu prezentaciju studentima održavali su mentori Univerziteta Metropolitan – MSc Ecc Milica Mladenović, rukovodilac Kreativnog centra i asistent na Fakultetu za menadžment i prof. dr Vladimir Škorić, takođe profesor na Fakultetu za menadžment. Studenti i mentori su puna 2 meseca bili u svakodnevnoj komunikaciji putem online poziva i poruka, uz stalno izraženu pozitivnu energiju, entuzijazam, komunikaciju, razmenu sjajnih ideja i informacija, međusobnu saradnju, timski rad i posvećenost. Kroz online radionice o javnom nastupu i veštinama komunikacije za uspešnu prezentaciju, studenti su svakodnevno vežbali i usavršavali svoje prezentacione veštine i usmeno izlaganje, uvažavajući veoma konstruktivne komentare mentora za postizanje wow efekta svojim načinom izlaganja. Iz tog razloga su i studenti i mentori bili zadovoljni kvalitetom kreiranog rešenja i finalne usmene prezentacije, što je i rezultiralo odličnim rangiranjem u samom finalu takmičenja.

 

Zadatak takmičenja, koji je zadala multinacionalna kompanija L’Oreal, obuhvatao je kreiranje omnichannel marketing kampanje za kremu protiv akni La Roche Posay i aplikaciju za analizu kože Spot Scan. Radi kreiranja rešenja za ovo takmičenje, studenti MET tima su sproveli marketing istraživanje (online i u apotekama) sa ukupno 485 ispitanika, snimili TV reklamu u kućnim uslovima, u karantinu i osmislili inovativne ideje za marketing kampanju. Sve to su predstavili u veoma detaljnoj i u obimnoj tekstualnoj formi, i pripremili prezentaciju za finalno usmeno izlaganje.

 

U finalu takmičenja studenti MET tima su u okviru petnaesto minutne usmene online prezentacije na engleskom jeziku predstavili svoje inovativno rešenje zadatka pred međunarodnim žirijem od sedam članova, koji su činili menadžeri na najvišim rukovodećim pozicijama Adria-Balkan regije kompanije L’Oreal. Studenti Univerziteta Metropolitan su u finalu nosili specijalno dizajnirane majce, koje prikazuju njihovo rešenje zadatka takmičenja i tom prilikom su prikazali rezultate sprovedenog marketing istraživanja i snimljenu TV reklamu u okviru svoje marketing kampanje. Nakon usmenog izlaganja naših studenata, generalni direktor Adria-Balkan regije kompanije L’Oreal i menadžeri iz marketing i HR sektora kao žiri, izuzetno su pohvalili strukturu rada, kreativne ideje, zanimljivu TV reklamu i uverljivu, samopouzdanu i jako dobro koncipiranu prezentaciju našeg MET tima.

 

Studenti Fakulteta za menadžment su izrazili veoma pozitivne impresije povodom celog takmičenja i izuzetno zadovoljstvo međusobnom saradnjom i komunikacijom sa mentorima. Univerzitet Metropolitan čestita svojim studentima na odličnom rezultatu u finalu balkanskog marketing takmičenja LUMEN Business, u kome je učestvovalo preko 1.200 studenata sa celog Balkana. Nastavićemo da pružamo podršku i mentorstvo svojim studentima u razvoju takmičarskih veština i ostvarivanju značajnih rezultata na ovom, ali i drugim međunarodnim takmičenjima.