U okviru aktivnosti Kreativnog centra Univerziteta Metropolitan iz Niša, održana je priprema i online radionica „Javni nastup i veštine prezentovanja“ za studente koji su ušli u finale balkanskog marketing takmičenja – LUMEN Business, čiji je organizator Ekonomski fakultet u Zagrebu. Radionicu je održala MSc Ecc Milica Mladenović, rukovodilac Kreativnog centra i asistent na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan. U finalu ovog balkanskog takmičenja Univerzitet Metropolitan predstavlja MET tim, koji čine studenti Fakulteta za menadžment iz Niša: Petar Jotov sa 3. godine i Pavle Mitić sa 1. godine studija na smeru Biznis i marketing.

 

Radionica je obuhvatila sledeće teme:

 

  • Osnovni elementi uspešne prezentacije – priprema, „Big Bang“ početak, predstavljanje, sadržaj, izlaganje, veštine komunikacije, verbalna i neverbalna komunikacija, karakteristike efektnog govornika.
  • Struktuirana i efektivna prezentacija – efektna i upečatljiva priča, teze, argumentovanje, vizuelni izgled.
  • Saveti za produktivan i efikasan timski rad.
  • Radionica – probna prezentacija tima studenata.

 

Nakon predstavljanja osnovnih elemenata uspešne prezentacije, studenti su stekli uvid u komunikacione veštine koje su veoma važne za efektan javni nastup. Na osnovu dobijenih saveta, preporuka i smernica, studenti su u interaktivnoj diskusiji razvili kreativne ideje za unapređenje svoje usmene prezentacije. Na kraju su studenti održali probnu prezentaciju svog rešenja i dobili veoma konstruktivne komentare za postizanje „wow“ efekta svojim načinom izlaganja. Studenti su na radionici pokazali visok nivo prezentacionih veština, timskog duha i entuzijazma – što je i rezultovalo ulaskom u finale takmičenja.

 

Zadatak takmičenja, koji je zadala multinacionalna kompanija, obuhvatao je kreiranje omnichannel marketing kampanje za proizvod i aplikaciju. U prethodna 2 meseca studenti MET tima, Poslovno-obrazovnog centra Univerziteta Metropolitan iz Niša, veoma su ozbiljno i posvećeno radili na kreiranju inovativnog rešenja zadatka takmičenja, uz stalnu pozitivnu energiju, komunikaciju, razmenu ideja i međusobnu saradnju. U finalu takmičenja tim naših studenata će putem usmene online prezentacije predstaviti svoje rešenje zadatka pred žirijem koji čine predstavnici kompanije koja je zadala zadatak. Tom prilikom će naši studenti takođe pokazati rezultate marketing istraživanja koje su sproveli i prikazati TV reklamu koju su snimili u okviru svoje marketing kampanje.

 

Balkansko marketing takmičenje – LUMEN Business organizuje Ekonomski fakultet u Zagrebu, gde će učestvovati preko 1.200 studenata sa celog Balkana. Univerzitet Metropolitan pruža podršku i želi puno sreće svojim studentima u predstojećem balkanskom finalu takmičenja – LUMEN Business, koje će se održati online krajem maja 2020. godine.