Studenti druge godine Fakulteta za menadžment, studijskog programa Biznis i marketing, imali su gostujuće predavanje u okviru predmeta Integrisane marketinške komunikacije kod profesorke dr Milice Slijepčević na temu – Krizno komuniciranje u vreme pandemije. Gostujuće predavanje je održala Milena Avramović Bjelica, Co-Founder and Executive Director kompanije Chapter 4, koja je studentima FAM-a na konkretnim primerima govorila o kriznim komunikacijama, koje se dešavaju u vreme pandemije virusa COVID-19.

 

Milena Avramović Bjelica kao konsultant ima više od 15 godina agencijskog iskustva i stručnog znanja u saradnji i savetovanju vodećih međunarodnih kompanija koje posluju na srpskom tržištu. Fokusirana je na komunikacione strategije, razvoj i upravljanje uspešnim timom iz PR agencije Chapter 4, sa značajnim iskustvom u komunikacijskim treninzima za klijente agencije i njihove menadžerske timove.

 

Pored upravljanja projektima i korporativnog savetovanja, Milena već godinama radi u lokalnom timu kao coordinator CSR projekata i nedavno je od Srpskog filantropskog foruma i Fonda B92 dobila povelju za izuzetan doprinos tokom COVID-19 pandemije. Učestvovala je na brojnim lokalnim, regionalnim i evropskim konferencijama o komunikaciji i ima sertifikat London School of PR. Bila je aktivna članica UO DSOJ, Srpske asocijacije menadžera, kao i Udruženja poslovnih žena Srbije.

 

Studentima FAM-a Univerziteta Metropolitan je bilo izuzetno značajno da čuju kako treba da komunicira PR menadžer u kriznim situacijam, šta to ne bi trebalo da komunicira i koliko je opasno kad se neplanski komunicira. Takođe bilo je reči i kako da se prepozna kriza, ali i koje se najčešće krizne situacije javljaju i kako se raguje na njih kad su kompanije u pitanju.

 

Chapter 4 je kompanija za komunikacijski konsalting i deo istoimene grupacije koja posluje širom Centralne i Jugoistočne Evrope, kao ekskluzivni partner vodeće svetske komunikacijske mreže – BCW Global. Na tržištu Srbije posluje duže od decenije. Sagledavajući širu sliku, Chapter 4 kombinuje alate odnosa s javnošću sa drugim oblastima komunikacija i marketinga, čime se daje doprinos poslovnim rezultatima klijenta. Tako postavljen, integrisan pristup se ogleda kao snaga i budućnost komunikacija.

 

Chapter 4 Srbija je dobitnik brojnih međunarodnih i domaćih priznanje, uključujući i dva godišnja  PRiznanja koja dodeljuje DSOJ za Agenciju godine, u kategoriji malih i srednjih agencija, 2015. i 2020. godine, tako da su studenti Univerziteta Metropolitan i u okviru online predavanja na Integrisanim marketinškim komunikacijama imali priliku da čuju relevantne informacije, iz prve ruke, a od strane stručnjaka kao što je Milena Avramović Bjelica.