Studenti Fakulteta za menadžment, studijskog programa Biznis i marketing, ove nedelje imali su gostujuće predavanje u okviru predmeta Integrisane marketinške komunikacije kod profesorke dr Milice Slijepčević. Gostujuće predavanje na temu “Direktni marketing” je održala Vanja Hajduković, direktorka prodaje u američkoj kompaniji TeleSign. Ona je studentima FAM-a objasnila razloge dolaska TeleSign-a na tržište Srbije i pojasnila im zašto je baš Srbija izabrana za centralu ove kompanije koja ima 400 zaposlenih.

 

Vanja Hajduković diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na smeru Računovodstvo, revizija i finansijsko upravljanje i magistrirala na Hult International Business School u Dubaiju na smeru Medjunarodno poslovanje.Vanjino desetogodišnje iskustvo ogleda se u pružanju specijalizovanih, objektivnih saveta u cilju maksimalnog rasta i poboljšanja poslovnih performansi kompanija. Ona veoma dobro poznaje različite metodologije i načine rešavanja problema sa kojima se kompanije danas susreću na globalnom nivou.

 

Vanja Hajduković stekla je ove kvalifikacije nalazeći pravo rešenje za klijente u cilju sprečavanja malverzacionih radnji na njihovim platformama, unapređenju korisničkog iskustva njihovih klijenata, pomažući kompanijama iz celog sveta da otvore predstavništva u Majamiju i Južnoj Floridi, organizovanjem marketinških kampanja i događaja na zapadnoj i istočnoj obali Amerike, kao i upravljanjem procesa prijavljivanja za različite kredite i poreske olakšice.

 

Studentima FAM-a Univerziteta Metropolitan je bilo izuzetno korisno da čuju kako jedna velika kompanija kao što je TeleSign primenjuje direktnu marketing prodaju, iz prve ruke od stručnjaka kao što je Vanja Hajduković.