U okviru vežbi na Fakultetu za menadžment iz predmeta Oglašavanje, u sredu, 18. novembra 2020. godine od 17:30h održaće se gostujuće predavanje putem Zoom platforme na temu – Razvoj marketing kampanja, a koje će održati Deputy Managing Director marketing agencije Sivo, Jelena Brajović Dobrijević.

 

Jelena Brajović Dobrijević je zamenica generalnog direktora u marketing agenciji Sivo, koja je deo Wunderman Thompson grupacije. Sivo agencija, nekada Grey, je full service agencija koja pruža usluge iz oblasti: kreative, strategije, digitala, eventa i medija. Jelena je diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a od samog završetka fakulteta radi u marketing agenciji, gde je počela na poziciji Account Assistant. Napredovala je sa godinama do pozicije zamenice generalnog direktora i vodila velike klijente kao što su: P&G, Visa, Mercedes, Samsung, Pandora, Beko, Delta City i mnogi drugi, a trenutno void: Mars, Ikea, Mazda, Beo, Balkan Bet i Crvenka projekte. Kampanje na kojima je radila su osvojile UEPS i Kaktus priznanja.

 

Tema gostujućeg predavanja na studijskom programu Biznis i marketing, u okviru koga sarađuju Doc. dr Stefan Alimpić, Mr Jelena Zečar i ME Milica Mladenović, će obrađivati i sledeće podteme:
 

  • Kako nastaju kampanje u agenciji, od brifa do razvoja kampanje;
  • Ko je sve u agenciji uključen u razvoj;
  • Šta sve od materijala obuhvata kampanja;
  • Koji departmani postoje u agenciji i drugo.

 
Jelena Brajović Dobrijević će celokupan razvoj marketing kampanja predstaviti studentima Fakulteta za menadžment na primeru Juicy Fruit launch kampanje koju je radila krajem 2019. godine i koja je bila izuzetno uspešna. Na ovaj način će studenti Univerziteta Metropolitan nastaviti sa aktivnostima koje se odnose na praktičan deo i koje upotpunjavaju stečeno teorijsko znanje.