MET TALKS / Kako do miliona pregleda? Digitalne strategije koje donose rezultate

MET TALKS / Kako do miliona pregleda? Digitalne strategije koje donose rezultate

8.12.2025.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“, ugostićemo Miloša Stojanovića, stručnjaka za digitalni marketing i komunikacije u sektoru agrara, koji će govoriti o tome kako se planiraju, sprovode i optimizuju digitalne kampanje koje donose merljive rezultate. Moderator predavanja biće profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Dragana Nikolić Ristić.

 

Miloš Stojanović je osnivač Poljoprivrednih novosti i AgroCast podkasta — zajednice koju na društvenim mrežama prati više od 130.000 ljudi i koja je samo tokom 2025. godine ostvarila 50 miliona pregleda. Suosnivač je startapa FarmBooker, AI farm menadžment softvera, gde je zadužen za marketing, razvoj i komunikaciju sa korisnicima. Njegovo iskustvo obuhvata kreiranje sadržaja koji postaje viralan, izgradnju snažne zajednice i razvoj strategija koje omogućavaju prepoznatljivost na digitalnim platformama.

 

Tokom predavanja studenti će saznati kako nastaju kampanje koje mogu da dosegnu milione pregleda, koje taktike stoje iza uspešnih digitalnih strategija i kako izgraditi brend i online zajednicu koja podstiče rast i dugoročne rezultate.

 

Ne propustite MET Talks, u ponedeljak, 8. decembra u 11:00h, u Kreativnom centru Univerziteta Metropolitan u Nišu!
 

PRIJAVITE SE

    Ime i prezime*

    E-mail adresa*

    Zanimanje