MET TALKS / Podaci kao poslovna šansa
25.11.2025.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Marijanu Agić Molnar, Business Development Manager, Retail, Data & Services u Mastercard Services, koja će govoriti o temi Podaci kao poslovna šansa. Moderator predavanja biće profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan Nataša Đurđević.
Marijana Agić Molnar je stručnjak sa bogatim iskustvom u oblasti upravljanja podacima, razvoja poslovanja i digitalne transformacije. Pre angažmana u Mastercard Services, Marijana je osnivala i vodila više biznisa koji se bave podacima, među kojima su GfK, DataDo i Fokus. Sertifikovani je konsultant za digitalnu transformaciju, predavač na FEFA fakultetu i aktivna članica strukovnih asocijacija, uključujući IAA. IAA Srbija je deo globalne mreže prisutne u 76 zemalja i okuplja oglašivače, agencije i medije sa ciljem unapređenja marketinške industrije kroz edukaciju, regulativu i razvoj mladih profesionalaca.
Tokom svoje karijere, Marijana je gradila ekspertizu u tome kako pretvoriti podatke u stratešku prednost – od unapređenja poslovnih procesa, preko kreiranja novih poslovnih modela, do identifikacije tržišnih šansi. Kroz praktične primere i iskustva iz industrije, učesnicima će približiti načine na koje se podaci koriste za kreiranje vrednosti i inovacija u savremenom poslovanju.
Predavanje će pružiti odgovore na ključna pitanja: kako prepoznati podatke kao resurs, na koji način ih pretvoriti u poslovne prilike i kako organizacije mogu izgraditi održive modele rasta zasnovane na uvidima.
Ne propustite MET Talks, u utorak, 25. novembra u 16:00, u učionici U2 na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu!