ISILA – Improving the quality and sustainability of learning using early intervention methods based on learning analytics
(Broj projekta: 2023-1-FI01-KA220-HED-000159757)
Cilj ISILA projekta je da kroz rezultate projekta omogući svim partnerima kontinuirano praćenje napretka studenata kroz njihovo učenje, a korišćenjem analitike učenja (engl. learning analytics). Rezultati projekta će uključivati inovativne nastavne prakse sa primenom adekvatne intervencije tokom učenja, kao i softversku platformu koja će omogućiti praćenje napretka kroz angažovanju studenata na predmetu. Analitika učenja može pružiti informacije u realnom vremenu nastavnicima, tako da nastavnici mogu da prilagode na koji način će primeniti intervenciju, a imajući u vidu kontekst svog predmeta. Ovo će omogućiti nastavnicima da pažljivo prate studente i smanjujući rizik da student ne položi predmet ili odustane od svojih studija na fakultetu.
Glavni problemi na koje se projekat ISILA fokusira su: poboljšanje efikasnosti studenata u učenju i povećanje njihove motivacije i angažovanja na predmetu, pravovremeno uvođenje adekvatnih intervencija za „rizične“ studenta, kao i integracija heterogenih tokova podataka u jednu zajedničku platformu.
Ovaj projekat ima za cilj da postigne sledeće ciljeve:
- Razviti adekvatne metode za intervencije i smernice zasnovane na analitici učenja,
- Identifikovati metrike za praćenje napretka studenata zasnovane na multimodalnim podacima,
- Projektovati i razviti platformu koja se sastoji od softverskog alata koji može prikupljati multimodalne podatke o aktivnostima učenja i multimodalne kontrolne table koje mogu obrađivati multimodalne podatke, pružajući nastavnicima informacije koje su im potrebne da bi odlučili koji metod intervencije da primene,
- Sprovesti studije slučaja za predložene metode i alate,
- Identifikovati obrasce učenja i profile studenata na osnovu prikupljenih podataka.
Učesnici projekta su: Univerzitet istočne Finske (koordinator), Leon Univerzitet (Universidad de Leon), Univerzitet Metropolitan u Beogradu, Univerzitet iz Sofije Sv. Klimen Ohridski i Univerzitet u Bergenu.
Više o projektu možete naći na sledećoj stranici: https://blogs.uef.fi/isila/
*The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.