U okviru projekta Univerziteta Metropolitan ,,MET Talks” održano je gostujuće predavanje Vladimira Mladenova, digitalnog konsultanta i stručnjaka za e-trgovinu i društvene medije. Naš gost ima 14 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga. Moderator predavanja bio je Miloš Stojanović, profesor Fakulteta za mendažment Univerziteta Metropolitan.

 

Predavanje se  održalo u Kreativnom centru Univerziteta Metropolitan u Nišu. Studenti su se okupili i slušali gosta koji se priključio preko ZOOM-a, kao i ostali slušaoci koji nisu bili u mogućnosti da prisustvuju.

 

Vladimir Mladenov je radio kao Specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, Rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i Izvršni direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral. Uža specijalnost su mu društvene mreže i E-commerce. Jedan je od pionira u Srbiji u korišćenju društvenih mreža u profesionalne svrhe. Oglašavanjem na Facebook-u i Google-u se bavi od 2008. godine, kao i kreiranjem kompanijskih i organizacionih stranica i grupa, vođenjem digitalnih kampanja, analitikom i analizom rezultata. Za njega je marketing stil života i način komunikacije koji pruža mogućnost da se menja svest ljudi, pomeraju granice i menja svet.

 

Tema se fokusirala na promene trendova u digitalnom marketingu. Vladimir je kroz ovo predavanje studentima približo:

 

  • TikTok trendove
  • Put od Facebook-a do Mete
  • GA4
  • Značaj video snimaka
  • Pružanje ekstra vrednosti
  • AI
  • Metaverzum
  • ChatGPT
  • Midjourney

 

Po završetku predavanja usledila su pitanja radoznalih studenata, ali  i prisutnih profesora i asistenata.

 

Zahvaljujemo se Vladimiru na sjajnom predavanju!