Uspešno održan 2. EMPLOYER BRANDING Master Class

Uspešno održan 2. EMPLOYER BRANDING Master Class

24.02.2020.

Centar za komunikaciju FLOU uz generalno pokroviteljstvo Univerziteta Metropolitan održao je 4. FEBS Master Class pod nazivom – 2. EMPLOYER BRANDING strategija i najbolje prakse u petak, 21. februara u Kongresnom centru Envoy hotela, u Beogradu.

 

Program se sastojao iz dva dela. Nakon uvodnog predavanja doc. dr Milice Slijepčević na temu Employer branding-a, održana je panel diskusija u kojoj su učestvovale vodeće ekspertkinje iz dva različita sektora – korporativnog sektora dr Sonja Jovanović, HR direktorka u kompaniji Ernst & Young, prema Univerzumovoj listi drugog na svetu  najpoželjnijeg poslodavca i Milica Radojević iz startup sektora, mlada liderka iz HR tima Blinkista, vodećeg startup-a, prema Glassdoor-u najpoželjnijeg poslodavca u Nemačkoij.

 

Brojni učesnici FEBS Master Class-a mogli su iz prve ruke da čuju koje Employer Branding strategije realizuju ove dve uspešne organizacije, iz različitih sektora i šta je to što ih čini poželjnim poslodavcima, i kako to da su kandidati ključni stakeholder-i.

 

Nakon panel diskusije, usledila je tročasovna radionica koju je dizajnirala dr Sonja Jovanović. U okviru radionice učesnici su imali razne izazove na koje su morali da daju odgovore. Najkreativniji tim, po oceni stručnog žirija, proglašen je za pobednika 2. EMPLOYER BRANDING Master Class-a, članovi tima dobili su poklon vaučere od Blinkista, sponzora događaja, za besplatan pristup premium programu u trajanju od godinu dana. Na kraju događaja, učesnicima su dodeljeni i sertifikati za uspešno završen Master Class.

 

Zahvaljujemo se još jednom medijskim sponzorima koji su pružili podršku jedinstvenom događaju u Srbiji: FoNet, Business info group – Nova ekonomija, Nira press – magazin Biznis i magazin Ekonometar, Diplomacy&Commerce i BIZLife.