Centar za komunikaciju FLOU uz generalno pokroviteljstvo Univerziteta Metropolitan održao je 4. FEBS Master Class pod nazivom – 2. EMPLOYER BRANDING strategija i najbolje prakse u petak, 21. februara u Kongresnom centru Envoy hotela, u Beogradu.

 

Program se sastojao iz dva dela. Nakon uvodnog predavanja doc. dr Milice Slijepčević na temu Employer branding-a, održana je panel diskusija u kojoj su učestvovale vodeće ekspertkinje iz dva različita sektora – korporativnog sektora dr Sonja Jovanović, HR direktorka u kompaniji Ernst & Young, prema Univerzumovoj listi drugog na svetu  najpoželjnijeg poslodavca i Milica Radojević iz startup sektora, mlada liderka iz HR tima Blinkista, vodećeg startup-a, prema Glassdoor-u najpoželjnijeg poslodavca u Nemačkoij.

 

Brojni učesnici FEBS Master Class-a mogli su iz prve ruke da čuju koje Employer Branding strategije realizuju ove dve uspešne organizacije, iz različitih sektora i šta je to što ih čini poželjnim poslodavcima, i kako to da su kandidati ključni stakeholder-i.

 

Nakon panel diskusije, usledila je tročasovna radionica koju je dizajnirala dr Sonja Jovanović. U okviru radionice učesnici su imali razne izazove na koje su morali da daju odgovore. Najkreativniji tim, po oceni stručnog žirija, proglašen je za pobednika 2. EMPLOYER BRANDING Master Class-a, članovi tima dobili su poklon vaučere od Blinkista, sponzora događaja, za besplatan pristup premium programu u trajanju od godinu dana. Na kraju događaja, učesnicima su dodeljeni i sertifikati za uspešno završen Master Class.

 

Zahvaljujemo se još jednom medijskim sponzorima koji su pružili podršku jedinstvenom događaju u Srbiji: FoNet, Business info group – Nova ekonomija, Nira press – magazin Biznis i magazin Ekonometar, Diplomacy&Commerce i BIZLife.