Tim studenata Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan ušao je u finale i osvojio 1. mesto na takmičenju Marketing Challenge, čiji je organizator Fakultet za menadžment Herceg Novi. MET tim činili su studenti stipendisti iz Beograda i Niša Fakulteta za menadžment: Sara Broćić i Ivan Nježić (studenti 3. godine u Beogradu), Anja Veličković (studentkinja 2. godine u Nišu) i Pavle Mitić (student 3. godine u Nišu). Mentori MET tima bili su dekan Fakulteta za menadžment prof. dr Vladimir Škorić i asistent na Fakultetu za menadžment MSc Ecc Milica Mladenović.

 

Zadatak takmičenja Marketing Challenge obuhvatio je kreiranje marketing strategije za kulturno-umetničke organizacije sa područja Boke Kotorske u cilju animiranja većeg broja građana, posebno mladih ljudi, za posetu kulturno-umetničkim događajima, primenom digitalnih i tradicionalnih kanala.

 

U prethodna 2 meseca studenti Univerziteta Metropolitan su vredno i posvećeno radili na kreiranju inovativnog rešenja zadatka takmičenja, uz podršku mentora, visoku motivaciju i razmenu kreativnih ideja. U finalu takmičenja prikazali su rezultate marketing istraživanja koje su sproveli i predstavili svoju inovativnu marketing strategiju koju su kreirali kao rešenje zadatka takmičenja. Naši studenti su pri usmenoj finalnoj prezentaciji pred predstavnicima žirija iz obrazovnih institucija i turističkih organizacija iz Crne Gore pokazali visok nivo prezentacionih veština, timskog duha i entuzijazma, što je i im je i donelo pobedu.

 

Čestitamo našem UM timu i želimo im još puno ovakvih i većih uspeha!