Nakon dugogodišnje saradnje između Univerziteta Metropolitan i svetski poznate marketinške agencije sa dugogodišnjim iskustvom – FCB Afirme, svečano je potpisan i ozvaničen ugovor na Metropolitanu u Beogradu, između osnivača i rektora Univerziteta, profesora dr Dragana Domazeta i direktorke FCB Afirme, Maje Barać Stojanović.

 

Ranijom saradnjom je dogovoreno da studenti završnih godina Univerziteta Metropolitan, sa sva tri fakulteta, imaju mogućnost stručne prakse u FCB Afirmi, ali i mogućnost da nakon prakse ostanu i budu deo uspešnog tima marketinške agencije sa jakom reputacijom ne samo kod nas, već na globalnom nivou.

 

FCB Afirma je deo FCB mreže koja je nastala pre 140 godina kao druga agencija te vrste u svetu, a koja danas posluje u više od 120 kancelarija, sa više od 9000 zaposlenih u  više od 80 zemalja sveta. Posluje na srpskom tržištu već 24 godine, kao jedna od 10 vodećih marketinških agencija. Agencija zapošljava više od 40 ljudi, među kojima se ističu eksperti iz različitih oblasti – marketinga, PR-a, grafičkog dizajna.

 

FCB Afirma je centar svih FCB agencija na prostoru Zapadnog Balkana (Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija). Regionalna snaga FCB Afirme podrazumeva 3 kancelarije (Beograd, Tirana, Zagreb), 6 zemalja, 60 zaposlenih, 40 zaposlenih u kancelariji u Beogradu.  Kao „full service“ agencija, FCB Afirma pruža svoje ATL, BTL, DIGITAL, PR, PRODUKCIJSKE i STRATEŠKE usluge velikom broju inostranih i domaćih klijenata.

 

Univerzitet Metropolitan kao visokoškolska ustanova sa fakultetima za menadžment, IT i dizajn ima mogućnost da studentima pruži najperspektivnije obrazovanje, ali i najbolju praksu u renomiranim kompanijama koje su priznate u celom svetu.