Studenti druge godine Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan su prošli u 10 najboljih za regionalno finale takmičenja L’Oréal Brandstorm, koje će se održati 28. marta 2018. u Zagrebu. Tim naših studenata sa FAM-a sa smera Inženjerski i operacioni menadžment, pod nazivom Complexity činili su: Isidora Rackov, Ljubica Cvetković i Marko Dadić. Studenti su tokom priprema imali podršku i pomoć mentora, profesora dr Aleksandra Jankulovića i asistenta Stefana Jovanovića.
 
L’Oréal Brandstorm svake godine okuplja brojne studente iz celog sveta, koji organizovani u timove treba da osmisle kreativno rešenje za jedan od pojedinog brenda ili grupe proizvoda u sklopu L’Oréal grupe.
 
Ovogodišnji Brandstorm zadatak je kreiranje frizerskog salona budućnosti. Osim sticanja novih znanja, veština, praktičnog iskustva i pristupa online materijalima, projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal, koji studentima otvara vrata naše kompanije.
 
Ideja studenata Univerziteta Metropolitan je bila da pruža inovativna iskustva koja spajaju različite zajednice, sa L’Oréal uslugama širom sveta. Cilj je postaviti obrazac koji će se koristiti za kreiranje novog pogleda na salone.
 
Svetsko finale ovog takmičenja biće održano u Parizu, a najbolji studentski timovi će se boriti za tri nagrade – za najbolju promociju brenda (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) i za društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR AWARD). Svaka nagrada podrazumeva i novčani iznos u vrednosti od po 10.000€.
 
Čestitamo našim studentima i želimo im puno uspeha u nastavku takmičenja!