Studenti završne godine Fakulteta digitalnih umetnosti i smera Modni dizajn su imali priliku da posete modnu kuću „Luna“. Posetu je organizovala profesorka Milica Slijepčević u okviru predmeta Modni marketing, gde su studenti mogli da vide kako izgleda jedan radni dan u kompaniji sa dugom i uspešnom tradicijom.

 

Na konkretnim primerima gotovih proizvoda, studenti su saznali gde počinje rađanje prvih kreativnih ideja – preko modelovanja i šivenja, do kontrole proizvoda i razvrstavanja istih za kupce. Takođe su bili upoznati sa radom sektora prodaje, kako bi u potpunosti razumeli način funkcionisanja jedne modne kuće.

 

Studentima Modnog dizajna su posebno predstavljeni kreativni sektor i sektor ljudskih resursa. Bilo je reči o tome kako kompanija „Luna“ tretira i brine o svojim zaposlenima, kako ih motiviše i kako nagrađuje njihov rad. Vlasnica i direktorka Biljana Jovanović je dočekala student Univerziteta Metropolitan i impresionirala ih svojom ličnošću i pričom o nastanku najodlikovanije modne kuće u Srbiji.

 

Modna kuća „Luna“ iz Požarevca posluje od 1990. godine i danas, posle dve i po decenije uspešnog poslovanja, jedna je od lidera u tekstilnoj industriji Srbije. Kompanija je razvila stabilan poslovni sistem sa preko 180 zaposlenih, sa tehnološki opremljenim proizvodnim pogonom i lancem sopstvenih koncept radnji i franšiza.

 

Poznato je da studenti Univerziteta Metropolitan pored klasične nastave u okviru studijskih programa imaju obavezan i praktični deo usavršavanja, gde kroz studijske posete uspešnim kompanijama iz konkretnog primera vide kako u praksi funkcioniše ono što uče.