Studenti Fakulteta za menadžment, Univerziteta Metropolitan su posetili 54. Međunarodni salon automobila u Beogradu i bili su gosti Kompanije Dunav osiguranje.
 
Tom prilikom studenti su se upoznali sa proizvodima i aktuelnom ponudom Kompanije Dunav osiguranje iz domena osiguranja motornih vozila, kao i samim načinom i tokom prodaje polise. Predstavljen je i tok kreiranja tima zaduženog za realizaciju sajamskog nastupa same Kompanije kako sa aspekta prodaje tako i sa aspekta marketinga.
 
Kultura osiguranja je važna u svim segmentima biznisa i života, pa je ovaj edukativni koncept veoma dragocen i koristan budućim liderima i menadžerima, navela je profesorka Slijepčević, organizatorka studijske posete Sajmu, gde su studenti mogli iz konkretnog primera uspešne Kompanije da vide kako to izgleda na jednom velikom događaju.
 
Istaknuta je važnost međusektorske saradnje u okviru Kompanije, kao i značaj efektnog kreativnog prezentovanja kroz dobro osmišljen korporativni i prodajni nastup Dunav osiguranja na 54. Međunarodnom salonu automobila.
 
Nakon osveženja i poklona koji su uručeni studentima Univerziteta Metropolitan na štandu Kompanije Dunav osiguranja, nastavljena je studijska poseta Sajmu sa profesorkom Milicom Slijepčević i asistentom Stefanom Alimpićem.
 
U produžetku pogledajte fotografije, za koje je bila zadužena Sanja Vortić studentkinja Fakulteta digitalnih umetnosti, sa smera Grafički dizajn.