Gostujuće predavanje i radionica – Kako brendovi pričaju priče i grade svoj identitet, koja je održana na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu, u okviru Fakulteta za menadžment kod profesorke dr Tatjane Mamule, bila je interaktivna i uz mnogo prikazanih primera od strane stručnjaka za komunikacije, predavača Ane Brzaković.

 

Kroz primere različitih kompanija, razgovaralo se o tome zašto brendovi ulažu velike budžete za snimanje filma koji ne veliča njihov brend i proizvod, već govori o njihovim vrednostima, ali i o nečemu sa čime se šira tj. ciljna publika poistovećuje – jer najvažnija osobina i cilj svake priče je da izazove emocije.

 

Tokom predavanja je izneta i krucijalna činjenica, koja je neophodno da kompanije grade poverenje i brend, tako što kontinuirano i konzistentno komuniciraju sa publikom. Pričom kompanije pružaju korisne i zanimljive informacije svojoj ciljnoj grupi koju stavljaju u centar, a ne sebe i svoj proizvod ili uslugu.

 

Zanimljivo je da su samu prezentaciju studenti i gosti predavanja mogli da prate na svojim mobilnim telefonima, kao i da glasaju i odgovaraju na zanimljiva pitanja. Profesori Univerziteta Metropolitan idu u korak sa najnovijim trendovima i studentima svakodnevno, kroz različite primere, događaje, gostujuće predavače, omogućavaju da steknu i praktična znanja tokom četvorogodišnjih akademskih studija.