Kako se nastava na Univerzitetu Metropolitan uspešno održava online, zbog novonastale situacije i pandemije virusa COVID-19, studenti svakako nisu uskraćeni za gostujuća predavanja koja im donose nova znanja, ali i iskustva od strane gostujućih predavača iz oblasti koje su jako bitne za njihov kvalitetan i uspešan rad u daljem usavršavanju. Tako je putem Skype-a, a u okviru Fakulteta za menadžment i predmeta Upravljanje ljudskim resursima kod profesorke dr Milice Slijepčević održano predavanje na temu – Organizacione kulture, a koje je održala Milka Negrović kao uspešan strategic account menadžer agencije Homepage.

 

Milka Negrović je studentima prenela svoje iskustvo kao lider tima komnikacija, a koja intenzivno učestvuje u internim edukacijama i razvoju ljudi. Milka svoja znanja i iskustva rado deli, što je bio slučaj i sa studentima Univerziteta Metropolitan iz Niša i Beograda putem održanog online gostujućeg predavanja. Milka je istakla koliko je ponosna na svoj tim i na vrednosti koje uspevaju da očuvaju u agenciji uprkos raznim izazovima. Kako je tokom predavanja istakla: „Feedback koji dobijamo od ljudi koji kod nas dolaze iz drugih agencija ili organizacija, čini da imamo pun kredibilitet da pričamo o organizacijonoj kulturi koja pruža ljudima prostor da budu ono što jesu i ne samo da poštuje i prihvata različitosti – već ih i neguje.“ Studenti su naučili tokom predavanja da je nesebična međusobna podrška i porodična atmosfera možda i najbitnija za uspešan rad, kao i poslovanje, kako bi učinila da ljudi zaista vole da dolaze na posao. Milka je želela da prenese studentima, da znaju da postoje takve organizacije i da imaju nadu da će pronaći u budućem poslu sve što žele i zaslužuju.

 

Milka Negrović je od 2014. godine, deo jedne od vodećih kreativnih digitalnih agencija u zemlji – Homepage, koju čini pažljivo odabran tim sa širokim dijapazonom specijalnosti iz oblasti digitalnog marketinga. Snaga tima ove agencije je jedna od osnovnih vrednosti i čini da udruživanjem znanja, ekspertiza i iskustava ovaj tim stalno pomera granice kreativnisti negujući individualni pristup kampanjama i klijentima. Milka pripada timu redovnih predavača agencije Homepage, kao stručnjak u oblastima: strategija digitalnog marketinga, content strategija, kreiranje sadržaja i komunikacija na društvenim mrežama, evolucija komunikacije i trendovi u digitalnom marketingu, digitalni marketing kao podrška biznisu. Takođe Milka je učestvovala u brojnim edukacijama i događajima iz oblasti marketinga. Od brojnih klijenata ističe saradnju sa: Coca-Cola Hellenic, Levi 9, Avon Cosmetics, Simpo, Banca Intesa, Sport Vision, Ivko Woman, Neoplanta, Mokrogorska škola menadžmenta.

 

Studenti su bili u prilici da nauče sve i o strateškom pristupu projektima uz oslanjanje na analitiku i trendove, što je Milkina specijalnost koju je dovela do toga da svoju ekspertizu razvija u oblasti strateškog planiranja online nastupa.