Sonja Jovanović HR direktor kompanije Ernst & Young o strategiji i najboljoj praksi za EMPLOYER BRANDING

Sonja Jovanović HR direktor kompanije Ernst & Young o strategiji i najboljoj praksi za EMPLOYER BRANDING

6.11.2019.

Centar za komunikacije FLOU i Fakultet za menadžment Univerziteta Metropolitan, uspešno su održali treći FEBS Master Class sa aktuelnom temom – EMPLOYER BRANDING strategija i najbolje prakse, u okviru koga je održano predavanje i radionica, od strane velikog stručnjaka iz oblasti ljudskih resursa i dugogodišnjeg HR direktora kompanije Ernst & Young, dr Sonje Jovanović.

 

Za treći FEBS Master Class se tražilo mesto više u Kongresnom centru Envoy hotela, jer su svi želeli da čuju i saznaju na koji način Sonja Jovanović vodi ljudske resurse u svetski poznatoj kompaniji, ali i kako joj uspeva da godinama unazad bude jedna od najboljih i izuzetno cenjenih eksperata iz ove oblasti.

 

Pored uvodnog dela o EMPLOYER BRANDING-u, gde se Sonja Jovanović obratila svim prisutnim učesnicima i stavila akcenat na značaj HR menadžera u kompaniji, održana je i radionica uz praktičan deo, gde su svi mogli da učestvuju i pokažu svoje znanje, iskustvo, ali i želju da nauče nešto novo. Profesorka dr Milica Slijepčević, kao idejni tvorac i kreator FEBS Master Class-a, i ovog puta je uspešno iskoordinirala celim događajem za preko 75 učesnika, koji je bio realizovan na zavidnom nivou.

 

FEBS Master Class su podržali Banca Intesa i Kompanija Dunav osiguranje, kao i mnogobrojni mediji, sponzori ovog nesvakidašnjeg i izuzetno značajnog događaja: FoNet, Business info group – Nova ekonomija, Nira pressMagazin Biznis i Magazin Ekonometar, Diplomacy&Commerce, BIZLife i mnogi drugi.