Saradnja IAA Srbija i Univerziteta Metropolitan u Beogradu

Saradnja IAA Srbija i Univerziteta Metropolitan u Beogradu

8.04.2024.

U cilju dugoročnog povezivanja akademske zajednice i privrede, odnosno unapređenja znanja studenata i budućih profesionalaca,  prošle nedelje je potpisan Protokol o saradnji između IAA Srbija i Univerziteta Metropolitan u Beogradu.

 

IAA, kao međunarodna, strukovna organizacija koja okuplja stručnjake u oblasti marketinga, pokrenula je ovu inicijativu početkom godine sa namerom da se posebna pažnja posveti usavršavanju znanja studenata u domenu realne privrede.  Pored toga, u planu je sprovođenje različitih istraživanja, obezbeđivanja baze radova sa naznačajnijeg globalnog takmičenja (Effie Awards), ali i podrška i pomoć u pisanju naučnih radova na teme iz privrede.

 

Protokol su potpisali Prof. dr Dragan Domazet, predsednik Univerziteta Metropolitan u Beogradu i Jelena Ivanović, Izvršna direktorka IAA Srbija.

 

Izvršna direktorka IAA Srbija, izjavila je ovim povodom:

„Očekujemo da će ova saradnja imati dugoročne koristi kako za jednu, tako i za drugu stranu. Kroz promovisanje najboljih praksi, omogućavajući studentima da steknu relevantna znanja i veštine koje će im koristiti u budućoj karijeri, ali i kroz druge oblike saradnje, pokazujemo da nam je budućnost struke jedan od prioriteta.”

 

O IAA Srbija

IAA Srbija deo je globalne tripartitne asocijacije. Udruženje broji 150 članova, predstavnika kompanija, agencija i medija. Cilj IAA Serbian Chapter jeste realizacija različitih programa koji su usmereni na podsticanje razvoja marketinške industrije u Srbiji u sferi edukacije, regulative, samoregulative, regrutacije i edukacije mladih članova.