U sredu 26. oktobra, na Beogradskom sajmu knjiga,u hali 1, u sali Borislav Pekić, u 16:00h, održaće se promocija knjige profesorke Fakulteta za menadžment, Tatjane Mamule Nikolić. Tatjana Mamula Nikolić, pored toga što je profesorka na Univerzitetu Metropolitan, radi kao konsultant, sertifikovani biznis kouč i trener.Ovom prilikom će o knjizi, pored autorke govoriti i veliki broj stručnjaka iz ovih oblasti.

 

O knjizi “NOVA GENERACIJA POTROŠAČA I LIDERA U VUCA SVETU”:
Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog. Ne čudi zato da za sebe kažu da su „šta tu ima za mene“ generacija. Moguće je da ovo odgovor na pitanje zašto su im fleksibilnost i personalizovano učenja bitni, a konstantan rad na sebi predstavlja celoživotnu obavezu.

 

Kao digitalna generacija mogu da agilnije prigrle promene, imaju proaktivan odnos prema društvenoj zajednici i životnoj sredini primenjujući kolaboraciju i zajedničko stvaranje dodatnih vrednosti. Njihova uloga je sve vidljivija u firmama jer njihov doprinos jeste u kreiranju disraptivnih i inkrementalnih inovacija kao novih rešenja u sve kompleksnijem poslovanju.

 

„Pred vama je knjiga koja se bavi jednom od najaktuelnijih tema na svetu sa mnogo interesantnih uvida o novoj dominantnoj generaciji potrošača, zaposlenih i lidera – Generaciji Y.” – Miša Lukić, New Startegy

 

„Jedna od retkih knjiga napisanih na srpskom jeziku koja sinergetski iznosi ključna zapažanja na temu ključnih potrošača sadašnjice i njihove liderske uloge u društvu sada i sutra. Knjiga koja mogućava korišćenje i primenu saznanja i u realnoj privredi, za proizvodno‐distributivno orijentisane kompanije i profesionalce, ali i za kreatore ekonomskih politika i lidere u društvenoj zajednici.“ – Dr Ana B. Bovan

 

Vidimo se na Sajmu knjiga!