U utorak, 25. oktobra u 19:00h u sali “Duško Radović“, održaće se promocija knjige profesorke Univerziteta Metopolitan Milice Slijepčević.

 

Profesorka Univerziteta Metopolitan Milica Slijepčević je zajednički rad sa koleginicama doc. Dr Nevenkom Popović Šević sa Fakulteta savremenih umetnosti u Beogradu i Ivanom Radojević, tadašnjom asistentkinjom na predmetu integrisane marketinške komunikacije, FAM, započela 2016. godine. Iza autorki knjige Neuromarketing, izazovi i trendovi je šestogodišnji rad na istraživanjima iz te oblasti koje je dalje rezultiralo objavljivanjem radova, učešćem na međunarodnim konferencijama i izlaganjem po pozivu. Monografija od međunarodnog značaja je jedinstveno delo te vrste kod nas I zavređuje pažnju kako akademske javnosti, tako i praktičara iz oblasti marketinga.

 

Oko 86% marketinških kampanja ne uspe, otuda je pojava neuromarketinga koji je kombinacija medicinske nauke, psihologije i marketinga, u kombinaciji sa tehnološkim razvojem, revolucionarno otkriće.

 

Kako i zašto, pročitaćete u monografiji ‘’Neuromarketing, izazovi I trendovi’’ renomiranog izdavača HERAEdu I suizdavača Univerziteta Metropolitan, podržani od strane Minsitarstva nauke, prosvete i tehnološkog razvoja.

 

Vidimo se na Sajmu knjiga!