Profesorke sa Univerziteta Metropolitan Fakulteta za menadžment – Milica Slijepčević i Tatjana Mamula, bile su učesnice u predstavljanju monografije „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, autora Žozefa Ivana Lončara, održanoj u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma.

 

Profesorka Slijepčević je bila moderator tokom predstavljanja monografije Žozefa Ivana Lončara koji se marketingom bavi od 1962. godine i važi za jednog od najvećih marketinških stručnjaka kod nas, dok je profesorka Mamula bila učesnik panela Razumevanje filozofije marketinga i njene primene.

 

Monografija je napisana na preko 500 stranica, sadrži obilje tekstova, fotografija i ilustracija, ukupno 88 autora i predstavlja istoriografski trag marketinške epohe koja je za nama. Kako sam autor ističe, knjiga sadrži podatke vezane za istoriju, poslovne slučajeve, ali i podatke iz sveta marketinga koji nigde ranije nisu objavljeni.

 

Univerzitet Metropolitan je jedan od vodećih privatnih obrazovnih institucija u zemlji i regionu, i može da se pohvali sa najkvalitetnijim nastavnim kadrom koji na Fakultetu za menadžment obrazuje buduće lidere i eksperte u svom poslu.