Profesorka Tatjana Mamula Nikolić deo prestižnog takmičenja South East Europe Customer Experience Awards – CXA ’20

Profesorka Tatjana Mamula Nikolić deo prestižnog takmičenja South East Europe Customer Experience Awards – CXA ’20

18.06.2020.

Tatjana Mamula Nikolić, profesorka Fakulteta za menadžment je učestvovala kao sudija na prestižnom takmičenju South East Europe Customer Experience Awards – CXA ’20tm, kao ekspert iz ove oblasti i predavač na predmetu Ponašanje potrošača i Liderstvo i donošenje odluka.

 

Po prvi put je uživo organizovana online dodela nagrada u organizaciji tima SEE, koji su deo tima koji organizuje CXA takmičenja u celom svetu, a koji je zapravo svetski pokret koji pruža kompanijama priliku da se sretnu i takmiče sa konkurentnim kompanijama iz celog sveta, vezano za iskustvo zaposlenih i iskustvo klijenata/potrošača.

 

Finalno takmičenje održano je 25. maja 2020. godine, gde su dodeljene nagrade za iskustvo kupca u jugoistočnoj Evropi. Ove nagrade objedinjuje zajednička svrha: pružiti kupcima najpravednija, najinspirativnija i najviša edukativna iskustva koja su moguća. Pobednike prvog SEE takmičenja možete videti na sledećem linku – seecxa.com/winners-and-finalists-2020, a među njima se nalaze i velike kompanije koje posluju u Srbiji – Telenor i Delta Generali.

 

Kroz ovakve i slične događaje se vidi da Univerzitet Metropolitan ima izuzetan nastavni kadar, sa kojim se ponosi, jer tako sa sigurnošću zna da studenti imaju priliku da uče od najboljih profesora, koji im svakodnevno prenose svoje znanje i iskustvo – kao što to radi profesorka dr Tatjana Mamula Nikolić.