Profesorka dr Milica Slijepčević je zatvorila poslednji dan festivala naučne i stručne knjige „Fesk – Pazi šta čitaš“, koji je održan 27. maja 2017. godine u hotelu Envoy, gde je predstavila svoju knjigu „Modni marketing“. Takođe i studenti četvrte godine sa smera Modni dizajn, Fakulteta digitalnih umetnosti sa Univerziteta Metropolitan iz Beograda, su priredili izložbu sa grafičkim radovima i upriličili ovaj kulturni događaj.

 

Knjiga „Modni marketing“ je dobila veliki broj pohvala i biće izložena u svim većim bibliotekama širom Srbije. Uspeh knjige, koju je napisala prof. dr Milica Slijepčević je zapravo u tome što objedinjuje sve bitne elemente mode i marketinga u jednom.

 

Knjiga može poslužiti kao dobra smernica svim mladim, budućim dizajnerima, koji započinju svoju karijeru u svetu mode i žele da je prezentuju na što bolji način, za šta im je potreban marketing.

 

Pogledajte fotografije sa ovog kulturnog događaja –