Godišnja nagrada Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) je nagrada koja se dodeljuje u cilju promovisanja profesionalnih uzora u oblasti komunikacije i odnosa sa javnošću, i koja ukazuje na istaknuta pomeranja granica u teoriji i praksi odnosa sa javnošću, a sa krajnjim ciljem dostizanja najviših standarda i razvoja ove profesije.

 

Tradicionalno, za godišnju nagradu DSOJ se prijavi veliki broj učesnika, a nagrade se dodeljuje u više kategorija za uspešne PR kampanje kompanija i agencija, kao i posebne nagrade za pojedince. Ove godine – PRiZNANJE 2020. ima 60 prijavljenih učesnika, a žiri u čijem sastavu su eminentni stručnjaci iz oblasti komunikacija će imati težak zadatak da izabere najbolje i najkvalitetnije radove.

 

Profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, dr Milica Slijepčević je već godinama unazad član žirija DSOJ za godišnju nagradu i svoj glas uvek daje onim učesnicima i radovima koji su se izdvojili od ostalih, kako u okviru svoje branše za izuzetnu kreativnost, tako i za doprinos odnosima s javnošću u našoj zemlji.

 

Profesorka dr Milica Slijepčević nа Univеrzitetu Metropolitan u Beogradu, predaje integrisane marketinške komunikacije, strateški marketing, modni marketing i upravljanje HR-om, a ujedno je i mеnаdžеr za korporativne komunikacije u Dunav osiguranju. Učesnik je brojnih domaćih i međunarodnih konferencija, i autor brojnih stručnih i naučnih radova. Osnivač je i direktor Centra za komunikaciju Flou.

 

Univerzitet Metropolitan uz profesore, stručnjake i eksperte iz svojih oblasti, svojim studentima prenosi najbolje znanje kako kroz najsavremeniju teoriju, tako i kroz obavezan praktičan deo – gde studenti imaju priliku da uče od najboljih, kao što je to i profesorka Fakulteta za menadžment, dr Milica Slijepčević.