
Prof. dr Milica Slijepčević dobitnica FesK nagrade za multidisciplinarni doprinos humanistici, kulturi i umetnosti
28.02.2025.Na ovogodišnjem Sedmom festivalu humanistike, kulture i umetnosti – FesK, prestižnu nagradu festivala, Plaketu za inovativan pristup u stručnoj i naučnoj knjizi, dobila je prof. dr Milica Slijepčević, profesorka na Univerzitetu Metropolitan. Ova nagrada priznanje je njenom izuzetnom multidisciplinarnom radu i doprinosu oblasti nauke, pedagogije i digitalnog marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević je autorka dve kapitalne knjige iz oblasti modnog marketinga – „Modni marketing“ i „Modni marketing – savremene tendencije“, kao i koautorka monografije „Neuromarketing – Izazovi i trendovi“, prve knjige iz ove oblasti objavljene u Srbiji. Njene publikacije ne samo da iznose osnovne naučne postulate, već i produbljuju razumevanje istorije mode i odevanja, povezujući ih sa savremenim tendencijama i digitalnim trendovima.
Osim akademskog rada, prof. dr Milica Slijepčević se istakla kao inovator u pristupu obrazovanju, koristeći savremene digitalne platforme za promociju znanja i razvoj interaktivnog dijaloga sa studentima i kolegama iz regiona. Njena sposobnost da integriše teorijska znanja sa praktičnim umećima inspiracija je studentima, podsticajući ih na istraživanje, kreativnost i profesionalni razvoj.
Jedan od ključnih argumenata žirija, na čijem čelu je bio prof. dr Aleksandar Jerkov, upravnik Univerzitetske biblioteke, bila je njena kontinuirana afirmacija knjige – kako u štampanom, tako i u digitalnom obliku – kao nezaobilaznog edukativnog sredstva u eri digitalizacije. Njeno delovanje potvrđuje da knjiga ostaje fundamentalan alat obrazovanja, kako u tradicionalnim, tako i u savremenim edukativnim modelima.
Svečana dodela nagrade održana je u Muzeju PTT u Beogradu, gde je još jednom potvrđen značaj njenog doprinosa razvoju nauke, obrazovanja i interdisciplinarnih studija u regionu.