Nakon što je predstavljena nova knjiga profesorke Fakulteta za menadžment i Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, dr Milice Slijepčević – Modni marketing i savremene tendencije, prvog dana festivala knjige FESK „Pazi šta čitaš” u sali Kombank dvorane, sada je na redu i promocija u SC Ušće (prizemlje) zakazana za subotu, 08. jun 2019. godine od 15h.

 

Od izdanja prve knjige Modni marketing, koja je izašla 2016. godine, profesorka Slijepčević se posvetila istraživanju i praćenju trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo za to, ne baš tako dugo vreme, a što je našlo mesto u novoj knjizi – Modni marketing, savremene tendencije i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena. Kako je profesorka Slijepčević naglasila, zahvalna je svojim studentima koji je konstantno inspirišu u svemu što radi i da je marketing zapravo – nauka, filozofija i umetnost koja se neprestano razvija svuda oko nas.

 

U okviru promocije knjige – Modni marketing i savremene tendencije u SC Ušće pored autorke, profesorke Slijepčević govoriće i:

  • Direktorka izdavačke kuće HERAEdu, Zorica Stablović Bulajić
  • Dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, profesorka dr Katarina Kaplarski
  • Recenzentkinja, profesorka dr Leposava Zečević, dekanka Evropskog Univerziteta

Vidimo se u SC Ušće, gde ćemo saznati sve o novim tendencijama u modnom marketingu, koje je pokrenula profesorka Slijepčević i sa ovom akademskom literaturom ispratila svetska dešavanja iz ove oblasti, koja je prilagođena i u trendu sa mladim generacijama.