U okviru predmeta Modni marketing, profesorka dr Milica Slijepčević organizuje tradicionalnu studijsku posetu našim vodećim modnim kućama. Ovog semestra studenti sa četvrte godine studijskog programa Modni dizajn i profesorka Slijepčević, bili su u poseti renomiranoj modnoj kući, sa dugom i uspešnom tradicijom AMC – Afrodite Mode Collection.

 

Poseta je bila izuzetno dobro organizovana i sastojala se iz tri dela. U prvom bloku, Afrodita Bajić, osnivač, vlasnik i zamenik direktora modne kuće, podelila je sa studentima svoje iskustvo o tome kako je nastao AMC, kako se razvijao brend i gde je sada, a gde želi da brend AMC bude u budućnosti. Posebno je istakla važnost pristupa poslu, kao i činjenicu da biti vlasnik znači samo više posla i odgovornosti, jer je važno da svojim primerom pokažete da poštujete disciplinu. „Ako dođete na posao već u 7:05h, znači da ste zakasnili i da treba da se vratite kući“, metaforički je objasnila svoj pristup poslu i biznisu gospođa Afrodita Bajić.

 

Nakon upoznavanja sa nastankom modnog brenda, poseta je nastavljena kroz interaktivno druženje sa Marijanom Matić, marketing menadžerom AMC. Tom prilikom gospođa Matić, kćerka Afrodite Bajić, je istakla: „Radujemo se vašem dolasku i maksimalno ćemo se potruditi da prezentujemo tekstilnu industriju u najboljem mogućem svetlu. Sam tok prezentacije ima svoju formu, ali isto tako očekujemo i od studenata da učestvuju u komunikaciji, kako bi cela priča bila zanimljivija i kako bismo odgovorili na neke nedoumice koje mladi preduzetnici imaju. Mi smo više nego otvoreni da podelimo naše znanje, iskustvo i ljubav prema modi sa ljudima iz naše branše. Želimo da vreme koje provedete u AMC-u lepo iskoristite, a mi ćemo učiniti sve da se osećate kao u svojoj kući, jer je AMC jedna porodična kompanija koja svakog partnera gleda kao člana tima u želji da zajedno rastemo i dostižemo najviše ciljeve“.

 

U drugom delu, koji u AMC-u sa posebnom emocijom nazivaju – „od skice do prodavnice“, studenti su upoznati sa samim fazama u izradi jednog odevnog predmeta. Studenti su imali jedinstvenu mogućnost da kroz razgovor i pitanja sa zaposlenima na proizvodnoj liniji, dobiju detaljnija objašnjenja tokom cele prezentacije. 

 

U trećem delu Marijana Matić, kao marketing menadžer kompanije, predstavila je način rada AMC-a sa akcentom na sektor marketinga. Govorila je o konkurenciji, trendovima, ali i navikama potoršača u 21. veku. Podelila je svoje dragoceno iskustvo sa školovanja na Parsonsu u Americi (smer modni marketing), važnost prakse, rada u industiji i širokom sagledavanju tržišta. 

 

Studijskom posetom je prezentovan kompletan proces proizvodnje Afrodite Mode Collection. Studenti su pokazali veliku zainteresovanost za sve segmente, postavljali su pitanja i dobijali konkretne odgovore iz prve ruke. Poseta se završila otvorenim obostranim pozivom za nastavak saradnje, na obostrano zadovoljstvo. Ovim putem se zahvaljujemo modnoj kući AMC – Afrodite Mode Collection, gospođi Afroditi Bajić i gospođi Marijani Matić na vremenu, posvećenoj prezentaciji, kao i želji da sa našim studentima i profesorima sa Fakulteta digitalnih umetnosti podele svoje višegodišnje, dragoceno iskustvo i znanje.