Modni marketing i savremene tendencije – nova knjiga profesorke Milice Slijepčević

Modni marketing i savremene tendencije – nova knjiga profesorke Milice Slijepčević

27.05.2019.

Promocija nove knjige – Modni marketing, savremene tendencije, autorke doc. dr Milice Slijepčević, profesorke FAM-a i FDU-a Univerziteta Metropolitan, održana je prvog dana festivala knjige FESK Pazi šta čitaš” u sali Kombank dvorane i obradovala sve modne sladokusce koji prate najnovije trendove u modi, ali i marketingu.

 

Na samom početku predstavljanja knjige, prisutnima se obratila Zorica Stablović Bulajić, direktorka renomirane izdavačke kuće HERAEdu koja je organizator festivala FESK, koji je okupio kulturnu elitu Srbije i regiona na jednom mestu. Tom priliko gospođa Stablović Bulajić je istakla samu vrednost knjige, ali i izutetnu sardanju sa autorkom tokom čitavog procesa i podvukla da je veoma srećna što je HERAEdu svoj izdavački opus obogatila baš ovom, jedinstvenom knjigom iz oblasti modnog marketinga na našim prostorima, a i šire.

 

Nakon toga, urednica knjige Stana Šehalić, navela je najzanimljivije detalje iz knjige – Modni marketing, savremene tendencije, a recenzentkinja i redovna prpofesorka FON-a, Radmila Janičić podvukla je važnost i kvalitet ovog akademskog dela koje je dragocena literatura i za studente, kao i za praktičare. Takođe profesorka Jančić je ovom prilikom odala veliko priznanje autorki, profesrki Slijepčević što je pokrenula temu o modnom marketingu koji prati svetske tendencije iz ove oblasti i prilagođava se mladim generacijama.

 

Autorka knjige, profesorka dr Milica Slijepčević se zahvalila prisutnima na izuzetnoj posećenosti i podršci, zatim je uputila zahvalnost Univerzitetu Metropolitan, Textil-u iz Užica i modnoj kući Luna iz Požarevca, koji su joj pomogli da knjiga ovog obima i kvaliteta ugleda svetlost dana. Zatim se zahvalila svima koji su doprineli kvalitetu knjige, od urednice, preko recenzenata, zaključno sa izdavačkom kućom HERAEdu i dodala: „Posebno sam srećna što su u impresumu knjige učestvovale i dve studentkinje sa Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan – Mina Maksimović, apsolventkinja na studijskom programu Modni dizajn, koja je svojim originalnim modnim ilustracijama oplemenila knjigu u jednom delu, i Sanja Vortić studentkinje II godine Grafičkog dizajna, koja je kvalitetno iscrtala grafike i pretočila ih u kvalitetnu pripremu za štampu.

 

Od izdanja prve knjige Modni marketing, koja je izašla 2016. godine, profesorka Slijepčević se posvetila istraživanju i praćenju trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo za to, ne baš tako dugo vreme, a što je našlo mesto u novoj knjizi – Modni marketing, savremene tendencije i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena. Kako je profesorka Slijepčević za sam kraj naglasila, zahvalna je svojim studentima koji je konstantno inspirišu u svemu što radi i da je marketing zapravo – nauka, filozofija i umetnost koja se neprestano razvija svuda oko nas.

 

Knjiga može poslužiti kao dobra smernica svim mladim, budućim dizajnerima, koji započinju svoju karijeru u svetu mode i žele da je prezentuju na što bolji način, za šta im je potreban marketing. Knjiga – Modni marketing, savremene tendencije profesorke Slijepčević može da se kupi kod izdavača HERAEdu, u knjižari Rekontra u ulici Bulevar despota Stefana 23, u Beogradu, a uskoro i u svim većim knjižarama širom Srbije.