MET TALKS / Tvoji omiljeni brendovi više nisu na bilbordu
12.12.2025.Da li ste znali da sve više brendova napušta tradicionalne bilborde i svoje mesto pronalazi u video igrama? Upravo ovu savremenu promenu u komunikaciji i ponašanju publike predstavila je Kristina Janković Obućina, Senior menadžerka za ekosistem u Serbian Games Association (SGA), na gostujućem predavanju održanom u okviru projekta „MET Talks“ i u saradnji sa IAA Srbija. Predavanje je moderirala prof. Nataša Đurđević sa Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan.
U okviru izlaganja pod nazivom „Tvoji omiljeni brendovi više nisu na bilbordu“, studentima je približen način na koji su video-igre postale novi prostor za učenje, zabavu i komunikaciju, ali i izuzetno snažan kanal za marketinške aktivnosti. Kristina je objasnila zašto mlađe generacije sve ređe prate tradicionalne medije i kako interaktivni svetovi predstavljaju priliku za brendove da ostvare vidljivost i autentičnu vezu sa publikom.
Poseban deo predavanja bio je posvećen ulozi SGA u razvoju domaće gejming industrije — od programa usmerenih na mlade talente, edukaciji i inkluziji, do inicijativa koje jačaju međunarodnu prepoznatljivost timova i projekata.
Zahvaljujemo se svima koji su prisustvovali predavanju. Vidimo se na narednom MET Talks događaju!