MET TALKS / Održano predavanje ,, Od uvida o ponašanju do smernica za kreativni razvoj’’

MET TALKS / Održano predavanje ,, Od uvida o ponašanju do smernica za kreativni razvoj’’

12.11.2025.

Gostujuće predavanje Minje Stojanov, Internal Business Development direktorke u agenciji EyeSee, uspešno je održano 3. novembra na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu. Događaj je sproveden u okviru MET Talks projekta na temu ,, Od uvida o ponašanju do smernica za kreativni razvoj’’.

 

Tokom dinamičnog izlaganja, Minja Stojanov je podelila svoja bogata iskustva iz oblasti marketinga, istraživanja tržišta i razvoja brendova, stečena tokom više od 12 godina rada na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou. Govoreći iz perspektive eksperta iz agencije EyeSee, Stojanov je istakla važnost razumevanja ponašanja potrošača i prevođenja uvida iz podataka u konkretne poslovne odluke koje stvaraju vrednost za kompanije i industriju u celini.

 

Poseban akcenat predavanja bio je na ulozi TikToka u savremenim marketinškim strategijama – zašto neke reklame bolje prolaze od drugih, koji komunikacijski elementi su presudni za uspeh na ovoj platformi i kako TikTok održava svoju relevantnost u digitalnom ekosistemu.

 

Kroz primere iz prakse i rezultate istraživanja koje EyeSee sprovodi širom sveta, Stojanov je pokazala kako se bihejvioralni uvidi mogu koristiti za unapređenje kreativnog razvoja i jačanje odnosa između brendova i potrošača.

 

Predavanje Minje Stojanov još jednom je potvrdilo značaj MET Talks serijala kao prostora za razmenu znanja i iskustava između akademske zajednice i industrije.