“Lična karta” – Nova studentska capsule kolekcija majica

“Lična karta” – Nova studentska capsule kolekcija majica

12.02.2024.

Studenti četvrte godine Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerziteta Metropolitan osnovali i osmislili su novi brend pod nazivom “Lična karta”. Brend se vodi sloganom “Napred nazad, imam gde”, što nam govori da je on namenjen svima koji žele da izraze svoju kreativnost i individualnost kroz način odevanja. Elementi koji ga ističu su kreativnost, sloboda, urbanost, spoj nespojivog, spoj različitih ličnosti i načina razmišljanja, ideja. Ovo je jedinstveni projekat koji je okupio mlade i talentovane studente, a njihova kreativnost prenosi se na unikatne majice koje su baš oni dizajnirali. Njihova inspiracija dolazi iz različitih umetničkih stilova što se odražava u jedinstvenim dizajnima na majicama.

 

Cilj ovog projekta je da studenti umetničkog fakulteta dokažu ljudima da je moguće spojiti nespojivo i od toga naprave estetski privlačnu celinu, da studenti mogu na raznolike načine da prikažu svoju kreativnost i sposobnosti, kao i da ih inkorporiraju kroz razne urbane ideje i stilove. Projekat se zasniva na izlaganju i prodajia nosive umetnosti kako bi stvorili primenjivi oblik dizajna koji neće skupljati prašinu na nečijem zidu.

 

Kupovinom ovih majica ne samo da će te imati unikatan komad odeće već će te doprineti jednom humanitarnom projektu, zbog toga što sav prihod od prodaje odlazi u dobrotvorne svrhe, preko ARTISTS ANONYMOUS, fueled and powered by Univerzitet Metropolitan. Ovim putem studenti su još jednom dokazali da oni kao umetnici stvaraju radi sebe, a ne zarad prihoda. Dati brend ne postoji samo kao modni izbor već čini dobro za zajednicu.

 

Misija ovog brenda je da pored kvalitetnih i originalnih proizvoda koje nudi podrži i humanitarne organizacije.