Kako je prošle godine uspešno održana Konferencija HOĆU-NEĆU baš taj fakultet, u okviru koje se predstavio i Univerzitet Metropolitan sa svoja tri akreditovana fakulteta iz IT-a, menadžemnta i dizajna, i kako su učesnici Konferencije bili zadovoljni radionicama i programom koji je Metropolitan za njih pripremio – ovo će biti druga godina kako će srednjoškolci imati priliku da se bolje upoznaju sa radom UM-a.

 

Radionice koje organizuje Univerzitet Metropolitan su: „Društvene mreže i novi načini promocije“ koju će voditi uspešna stipendistkinja i studentkinja 4. godine sa Fakulteta za menadžment, Sanja Šunjevarić. Na ovoj radionici prisutni srednjoškolci će imati priliku da nauče više o digitalnom oglašavanju i društvenim mrežama. Ukoliko je nekome zanimljivo pokretanje sopstvenog biznisa ili da sazna kako nastaju sponzorisane objave koje se svakodnevno viđaju na društvenim mrežama, kako zarađuju influenseri i kako svako od nas može postati jedan od njih – dobrodošli! Pored toga, svi učesnici ove radionice će imati priliku da osmisle reklamu koja će privući pažnju na društvenim mrežama. Zatim radionica iz oblasti informacionih tehnologija će biti održana na aktuelnu temu o kriptovalutama koje su uzele maha i koje su zastupljene u celom svetu.

 

Takođe će biti održane i radionice vezane za dizajn – radionica „Kreiraj vizual“ na kojoj će se govoriti sa kojim alatima se dizajneri služe u izradi vizuala, kojim tehnikama i programima, koji oblici imaju najjače dejstvo na čoveka i zašto, a koje boje igraju glavnu ulogu. Radionicu o kreiranju vizuala će držati Nataša Ilići, diplomirani student FDU-a i saradnik u nastavi na više predmeta iz oblasti dizajna. Druga radionica iz oblasti dizajna se odnosi na komunikaciju vizualima pod nazivom „Slika govori 1000 reči“, a koju će držati profesorka Fakulteta digitalnih umetnosti Marija Radosavljević, koja je uspešan grafički dizajner sa višegodišnjim iskustvom. Na ovoj radionici će biti reči sa aspekta psihologije i kominikologije vizuala:  Šta komuniciramo kroz vizuale, šta nam neka firma ili kompanija poručuje, a šta pojedinac? Kako da prepoznamo kvalitet vizuala? Kroz zajedničku vežbu srednjoškolci koji budu deo radionice profesorke Radosavljević, naučiće kojim mehanizmima mogu da se služe pri kreiranju vizuala za društvene mreže. 

 

Na samoj Konferenciji i radionicama koje je Univerzitet Metropolitan pripremio, srednjoškolci će imati priliku da se edukuju, prošire svoje znanje iz različitih inovativnih oblasti koje će im značiti za obrazovanje, ali i izbor budućeg fakulteta i profesije. Radionice će biti interaktivnog tipa, gde nije potrebno predznanje. Takođe za sve prisutne srednjoškolce UM je pripremio i specijalne nagrade iznenađenja. Za kraj svakog dana planirana je i zabava u vidu tematskih žurki, kako bi učesnici ovog divnog događaja nastavili druženje.

 

Konferencija HOĆU-NEĆU baš taj fakultet se održava u dva termina – od 01. do 03. i od 15. do 17. februara 2020. godine u Sokobanji, hotelu Banjica.