Profesor Fakulteta digitalnih umetnosti, Nikola Majdak je još jednom pokazao zašto Univerzitet Metropolitan ima najbolji nastavni kadar i eksperte iz svojih oblasti, osvojivši Grand Prix i druge vredne nagrada za kampanju – Munchmallow „Priča za sebe“ u saradnji sa agencijom OVATION BBDO.
 
Profesor Majdak je za potrebe ove nesvakidašnje i unikatne kampanje – Munchmallow „Priča za sebe“ radio u svojstvu ko-reditelja, ko-animatora i direktora fotografije, gde su osvojene mnogobrojne nagrade, ali i najveće – Grand Prix za najbolji projekat u Srbiji 2018 i za najbolju kampanju 2018, kao i dve IAB MIXX 2019 nagrade na najvećem događaju koji se bavi digitalnim projektima u Srbiji – Digital Day 2019. Na tradicionalnom Danu UEPS-a, Munchmallow je osvojio čak 5 zlata u svim kategorijama u kojima je projekat prijavljen, a klijentu Jaffa Crvenka doneo je titulu oglašivača godine.
 

 
Munch je osvojio najveće odličje i u kategoriji Cross Media Integration, počevši od uvijenog bilborda koji je postao viralan, preko TV spota u stop-motion tehnici do digitalne aktivacije Folijanti. Na rovinjskom festivalu najboljih regionalnih komunikacijskih projekata – Balcannes, Munchmallow kampanja je završila u Top 26 i proglašena za Najbolji regionalni projekat. O njenom regionalnom karakteru govori i finale na festivalu Sempl u Portorožu. Na Kaktus festivalu 2018, Munchmallow je osvojio dve nagrade u pojedinačnim kategorijama.
 
Još jednom čestitamo profesoru Majdaku i željno očekujemo njegov novi projekat koji će sigurno biti inovativan, kako smo i navikli kad su profesorova umeća i ideje na repertoaru.