Na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu održano je gostujuće predavanje na temu „Brendiranje poslodavca“ u okviru Fakulteta za menadžment, modul Biznis i marketing, kod profesorke dr Milice Slijepčević.

 

Za sve koji su želeli da čuju kako je nastala pobednička kampanja Infostuda posvećena obeležavenju punoletstva ove uspešne kompanije, ali i o integrisanom marketingu i ljudskim resursima, kao i zanimljivoj temi „Brendiranje poslodavca“, mogli su da čuju od Nevene Savić, eksperta za komunikacije koja dolazi iz sektora Korporativnih komunikacija grupe Infostud.

 

Nevena Savić je deo sektora Korporativnih komunikacija Infostud grupe i PR sajta 4zida.rs, koji je deo grupacije. Pre toga, deset godina bila je PR menadžer u Beogradskoj filharmoniji. Od klasičnog odnosa sa medijima sa početka karijere, preko korporativnih projekata u Infostudu, realizovala je veliki broj komunikacijskih kampanja, za koje su joj najveća inspiracija bili ljudi. Zato ne čudi da joj je posebno privlačna oblast „brendiranja poslodavca“. Voli da prenosi znanje kroz radionice o veštinama komunikacije i javnog nastupa.

 

Tokom gostujućeg predavanja, prezentovane su i mogućnosti studentskih praksi, ali i način – kako pronaći pravu praksu što je studentima bilo od izuzetne važnosti zbog budućeg zaposlenja.