Tim studenata Univerziteta Metropolitan ušao je u finale i osvojio 1. mesto na takmičenju, čiji je organizator YouthSpeak Forum. MET tim činili su studenti stipendisti iz Beograda Fakulteta za menadžment i Fakulteta informacionih tehnologija. Naš tim činilu su Luka Vukomanović (student 2. godine u Beogradu, FAM), Marija Božić (studentkinja 2. godine u Beogradu, FAM), Andrea Pavlović (studentkinja 1. godine u Beogradu, FAM), Ksenija Zrnić (Studentkinja 2. godine u Beogradu, FIT) i Jovana Đuričić (studentkinja 2. godine u Beogradu, FAM).

Zadatak ovog case study takmičenja bio je osmišljavanje i kreiranje marketing kampanje bazirane na dvanaestom principu održivog razvoja. Takmičilo su ukupno 24 tima, a kompanije koje su bile sponzori samog takmičenja metorisale su po 8 timova, u pitanju su kompanije Nelt, Palladio i Erste Banka.

Svi timovi, imali su 2h za pisanje marketing kampanje, koju su predstavili u polufinalu pred svojim mentoriskim kompanijama. MET tim bio je pod mentorstvom kompanije Palladio, koja ih je prepoznala kao najbolje i poslala u super finale takmičenja. U super finalu se takmičilo ukupno 4 tima, a žiri koji je birao pobednike činili su predstavnici Aisec-a i kompanija Nelt, Palladio i Erste Banke.

MET tim, kao najbolji tim, sa najobuhvatnijim planom, ostvario je pobedu.

Čestitamo našim pobednicima, želimo im da nastave da budu dobar primer i inspiracija svim našim studentima, kao i da nas čine ponosnim ovakvim i većim uspesima!