MET TALKS/ Od anketa do AI u službi marketinških istraživanja

MET TALKS/ Od anketa do AI u službi marketinških istraživanja

14.03.2024.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Nikolu Jovanovića vlasnika i direktora agencije za marketinška istraživanja Plum Mark na temu Od anketa do AI u službi marketinških istraživanja, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.

 

Nikola Jovanović će na predavanju govoriti o različitim vrstama marketinških istraživanja, čemu ona služe i kako se sprovode, sa svim važnim elementima istraživanja (od istraživačkog instrumenta, preko uzorka, do kontrole i interpretacije rezultata), od početaka do savremenih – onlajn istraživanja, ali i o marketinškim istraživanjima korišćenjem veštačke inteligencije, na primeru analize podataka korišćenjem chatGPT.

 

U okviru agencije Plum Mark, Nikola Jovanović duže od 15 godina upravlja domaćim i međunarodnim projektima istraživanja tržišta i ispitivanja javnog mnjenja i mrežom anketara i saradnika koja broji više od 400 ljudi. Pokrenuo je najveći online panel u Srbiji – Pipl online panel www.pipl.rs . Realizovao više od 300 istraživanja koristeći brojne istraživačke tehnike među kojima i F2F, CATI, Fokus grupe, Mystery Shopping. Član je ESOMARa.

 

Ne propustite MET Talks, u utorak 19. marta u 12:00h, na Univerzitetu Metropolitan u Nišu u Kreativnom centru!