U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ održaće se novi vebinar preko Zoom platforme na temu “Šta su rituali i kako se mogu koristiti prilikom razvijanja brend strategije? “ u četvrtak, 20. maja u 11h, koju će predstaviti Tanja Petrović, direktor za strateške inovacije za Evropu u okviru Coca-Cola kompanije. Gostujuće predavanje održaće se u okviru predmeta MK230 Brend menadžment, predmetnog profesora dr Tatjane Mamula Nikolić.

 

Novi MET menadžment webinar, upoznaće sve učesnike: Kako je naučnik B.J. Fogg sa Stanford fakulteta u USA, svojim istraživanjima uticao na mnoge kompanije i njihovu strategiju rasta. Šta je Foggov model ponašanja i kako se njegovi elementi mogu direktno aplicirati na biznis rast? Zašto Coca-Cola i mnoge druge kompanije koriste Hook model? Kako i na koji način su različiti brendovi koristili pojedine elemente modela.

 

Tanja Petrovic marketing i biznis profesionalac sa nepune dve decenije iskustva u međunarodnim FMCG kompanijama, trenutno na poziciji Direktora za strateške inovacije za Evropu u okviru Coca-Cola kompanije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008 godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u sektorima prodaje, trade marketinga, istraživanja tržišta, strateškog planiranja, brend marketinga, vođenja lokalnog & regionalnog biznisa i sada strateškog planiranja inovacija za tržišta širom Evrope.

 

Pozivamo vas da budete deo MET TALKS vebinara i da od eksperta iz oblasti marketinga i biznisa saznate više o strategijama uspešnosti i rasta koje primenjuju velike korporacije.

 

Prijavite se OVDE >>

 

Ne propustite MET menadžment webinar u četvrtak od 11h!