U okviru projekta Univerziteta Metropolitan – „MET Talks“ biće održano još jedno online predavanje na temu „KOG ĐAVOLA RADE MARKETINŠKE AGENCIJE?“  Gost ovog MET Talks-a je Vanja Činić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, koji nam dolazi iz Zagreba. Uvodna reč i moderator: dr Milica Slijepčević, profesor na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.

 

Vanja Činić je kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey i autor popularne kolumne How2Mijau na portalu Media Marketing. Nakon završetka Umetničke akademije na Univerzitetu u Splitu, počeo se baviti advertisingom. Činić je radio za poznate svetske brendove, a samo neki od njih su: Coca-Cola, Romerquelle, Heineken, Nissan, Unicredit banka, A1, Adris, Croatia osiguranje, Belupo, Teatar Exit, Volksbank, Podravka, Tele2… Kako naš gost navodi, u slobodno vreme gostuje na fakultetima i sluša Taylor Swift.

 

U ovom razgovoru sa Vanjom saznaćemo:

 

  • Šta to rade marketinške agencije?
  • Kako izgleda odnos između klijenta i agencije?
  • Ko je ko u marketinškoj agenciji?
  • Primeri iz prakse
  • Rad u agenciji: 6 razloga za i 6 razloga protiv.

 

Cilj ovog predavanja jeste dočarati slušaocima kako izgleda rad u marketinškoj agenciji te ih i upoznati sa izazovima sa kojima se svakodnevno susreću ljudi zaposleni u kreativnoj industriji.

 

Pozivamo vas da budete deo MET online predavanja i da od vrhunskog eksperta iz advertisinga dobijete nova saznanja i korisne savete.

 

Prijavite se OVDE >>

 

Ne propustite još jedan MET Talks i Online predavanje u sredu, 15. decembra od 14h!