U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ održaće se novi vebinar  preko Zoom platforme na temu “Design Thinking – Kreativno rešavanje stvarnih problema“ u petak, 2. aprila sa početkom u 11 časova, koji će predstaviti gospođa Nataša Đurđević, marketing profesionalac i poslovni lider. Vebinar će se održati u okviru predavanja MK340 Marketing menadžment, predmetnog profesora dr Tatjane Mamula Nikolić.

 

Biti kreativan, razvijati nove ideje, inovirati – mnogo je alata i procesa koje poznajemo, a mnogo ih teško primenjujemo. Zato što je teško izaći iz sopstvenih okvira i ustaljenog razmišljanja i ponašanja. Design Thinking proces pomaže da se prevaziđu ta ograničenja i oslobodi kreativnost. Cilj MET webinara je da upozna sve učesnike šta je Design Thinking, na kojim osnovama počiva, kako funkcioniše i kako se primenjuje.

 

PREDAVAČ:

 

Nataša Đurđević je iskusan marketing profesionalac i poslovni lider sa gotovo tri decenije iskustva u oblastima strateških marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta, komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Nataša je započela karijeru u agenciji Mark-Plan, a kasnije radila i u agenciji Publicis kao direktor strateškog planiranja. U kompaniju Coca-Cola prešla je 1997. godine, i obavljala je različite poslove u okviru kompanije, od marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta za čitav portfolio brendova kompanije, vođenja operacija, shopper marketing i komercijalne strategije za teritoriju centralne i istočne Evrope.

 

Pozivamo vas da budete deo MET TALKS webinara i da od stručnjaka iz oblasti marketinga saznate više o Design Thinking procesu.

 

Prijavite se OVDE >>

 

Ne propustite MET menadžment webinar u petak od 11h!