MET TALKS / Medija planiranje i marketing istraživanje pri kreiranju medijske kampanje

MET TALKS / Medija planiranje i marketing istraživanje pri kreiranju medijske kampanje

5.06.2023.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Nikolu Mitića, media planner-a, kompanije Direct Media, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Vladan Madić.

 

Gostujuće predavanje će održati u okviru nastave na predmetu Marketing istraživanja. Naš gost će na predavanju govoriti o medija planiranju i doprinosu u realizaciji marketing kampanje. Gost predavač će predstaviti na primeru kampanje faze medija planiranja i faktore od uticaja na uspešnost kampanje. Posebna pažnja biće posvećena marketing istraživanju koje prethodi kreiranju medija plana, kao i o alatima koji omogućavaju da se isti sprovede.

 

Nikola Mitić, kao nekadašnji student Fakulteta za menadžment, pri Metropolitan Univerzitetu, započeo je poslovnu karijeru u agenciji Direct Media, kao Media Planner. Bavi se zakupom medijskog prostora i kreiranjem televizijskih kampanja, ali je učestvovao i u realizaciji kampanja putem ostalih medija, kao što su radio, digitalni, štampani i outdoor mediji. Do sada je sarađivao sa oglašivačima kao što su Hellenic Petroleum, Strauss Adriatic, Tehnomanija, Dr. Oetker, Podravka, Medis, Ringier, Milenijum osiguranje i drugim.

 

Ne propustite MET Talks, u utorak 06. maja u 11:30 h u učionici U4, na Univerziteta Metropolitan u Beogradu, ili nam se pridružite putem ZOOM platforme!
 
 

PRIJAVITE SE

Ime i prezime*

E-mail adresa*

Zanimanje