MET Talks/Kako digitalni oglas pokreće biznis: Tajne performans marketinga

MET Talks/Kako digitalni oglas pokreće biznis: Tajne performans marketinga

13.06.2025.

U okviru MET Talks serijala na Univerzitetu Metropolitan, u sredu, 18. juna sa početkom u 12 časova, u Konferencijskoj sali u Beogradu, ugostićemo Marijanu Stokić, ekspertkinju za digitalno oglašavanje i predstavnicu Z generacije, koja će održati predavanje na temu: „Kako digitalni oglas pokreće biznis: Tajne performans marketinga“.

 
Marijana Stokić radi kao Digital Advertising Executive u renomiranoj agenciji Homepage, koja je zvanični partner kompanija Google i Meta. U okviru agencije vodi više od 30 aktivnih kampanja za klijente iz različitih industrija, fokusirajući se na strategijsko planiranje, realizaciju i optimizaciju oglašavanja na platformama kao što su Google Ads, Meta, TikTok i LinkedIn. Specijalizovana je za performans marketing – oblik digitalnog oglašavanja koji donosi merljive i precizno definisane rezultate.
 

Moderator predavanja biće prof. dr Milica Slijepčević, profesorka na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.

 
Kroz analitiku, testiranje i stalnu optimizaciju, Marijana se bavi analizom korisničkog ponašanja i upravljanjem kampanjama putem alata poput Google Analytics-a i Google Tag Manager-a. U saradnji sa kreativnim i analitičkim timovima doprinosi postizanju maksimalnog ROI-ja za klijente. Njeno bogato iskustvo obuhvata i digitalni copywriting, SEO optimizaciju, kao i email marketing. Kao diplomirani ekonomista, kombinuje analitičko razmišljanje i marketinšku strategiju sa dubokim razumevanjem potreba digitalnog tržišta.

 
Ne propustite MET Talks, u sredu, 18. juna sa početkom u 12 časova, u Konferencijskoj sali Univerziteta Metropolitan u Beogradu.

 

PRIJAVITE SE

    Ime i prezime*

    E-mail adresa*

    Zanimanje