Na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu, u subotu, 18. juna 2022. godine, biće organizovan jednodnevni kurs EMPLOYER BRANDING – GAMIFIED WORKSHOP, koji će održati stručnjaci iz ove oblasti – dr Sonja Jovanović, direktorka Odeljenja za ljudske resurse u kompaniji Ernst & Young (EY) i prof. dr Milica Slijepčević profesorka na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.

 
Na tržištu je sve veća potraga za vrhunskim employer branding menadžerima, jer se kompanije bore da privuku talente. Ključni resurs i ključna konkurentska prednost su zaposleni!
Iz tih razloga, sam cilj ovog kursa je da polaznici prođu kroz ceo proces Employer Branding razmišljanja, planiranja i odlučivanja, i da kroz radionicu steknu lično iskustvo i ponesu konkretna znanja za primenu u svojoj organizaciji. Kurs je namenjen zaposlenima u HR sektoru, marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji žele da preduprede negativne posledice pogrešnog izbora kandidata i koji žele da se prezentuju na tržištu radne snage kao poželjan poslodavac.
 
O employer branding-u se mnogo govori, ali retko kada imate priliku da sami promislite proces, date ideje, budete kreativni, isplanirate, jer je sticanje iskustva najbolji način učenja. Employer branding  – gamified workshop je idealna prilika za to! Zajedno sa timom – imaćete priliku da za svoju zamišljenu kompaniju odredite target grupu kandidata, kreirate EVP (employer value preposition), osmislite employer branding strategiju i aktivnosti, pripremite budžet, izmerite rezultate.
 
Više od ovoga vam nećemo otkrivati – prijavite se i uverite se i sami!
 

Više informacija o kursu i prijavu možete pronaći na sledećem linku:

 

www.met.rs/employerbranding