U ponedeljak, 02. marta 2020. godine sa početkom od 14:15h na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu (Konferencijska sala) se održava gostujuće predavanje i interaktivna radionica Ane Brzaković na temu – Kako brendovi pričaju priče i grade svoju ličnost.

 

Ana Brzaković je stručnjak za komunikacije, večiti optimista i bloger. Ana je pet godina bila deo kompanije Delta Holding, kao direktor za korporativne komunikacije i tri godine je radila kao konsultant za digitalni marketing u Američkom Savetu za Internacionalno obrazovanje. Studirala je novinarstvo u Nišu i na Univerzitetu u Minesoti (SAD). Tokom studija Ana je bila član AIESEC-a i KAS-a. U slobodno vreme trči polumaratone, planinari, čita knjige i piše blog na adresi: anabrzakovic.com

 

Predavanje se održava u okviru Fakulteta za menadžment, kod profesorke dr Tatjane Mamule, gde će studenti imati mogućnost da čuju i nauče nešto novo od strane gostujućeg predavača sa višegodišnjim iskustvom.