Dobitnica SoMo Borac nagrade u kategoriji najbolji komjuniti menadžer, Ivana Mijatović je održala predavanje studentima završne godine Modnog dizajna Fakulteta digitalnih umetnosti na Univerzitetu Metropolitan.
 
Predavanje je održano u okviru predmeta Modni marketing, koji drži profesorka Milica Slijepčević i gde su studenti imali priliku da od eksperta kakav je Ivana, direktno nauče metode i tehnike komunikacije, i oglašavanja na Instagramu.
 
Ivana Mijatović je ljubitelj didžitala i #agencylife života. Većinu svog vremena provodi kao komjuniti menadžer u Pioniri communication agenciji, jer veruje da radi najbolji posao na celom svetu. Još uvek nije digitalni jednorog, ali se nada da će jednog dana to i postati. Ljubitelj je gejming industrije i ovogodišnji dobitnik SoMo Borac nagrade u kategoriji najbolji komjuniti menadžer.
 
U okviru predmeta Modni marketing studenti imaju priliku da svakodnevno uče iz primera gostujućih predavača i primene samu teoriju u praksi – jer je to od krucijalne važnosti za budućeg, uspešnog marketing menadžera i u modnom svetu.