Kreativna radionica „Faze i tehnike kreativnog procesa“ u Kreativnom centru na Metropolitanu u Nišu
4.04.2019.U okviru Kreativnog centra Univerziteta Metropolitan u Nišu, održana je još jedna radionica u četvrtak, 4. aprila 2019. godine na temu „Faze i tehnike kreativnog procesa“ („Creative Process – Phases & Techniques“). Radionicu je održala MSc Ecc Milica Mladenović, rukovodilac Kreativnog centra i asistent na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.
Radionica je obuhvatila sledeće teme:
- Predstavljanje različitih kriterijuma za procenu ideje
- Razmatranje različitih pristupa izboru ideje
- Smernice za poboljšanje i unapređenje ideje
- Sagledavanje ideje iz ugla marketing istraživanja, izvodljivosti i potencijala za komercijalizaciju
- Dodeljivanje zadataka za istraživanje tržišta za iznete ideje studenata okupljenih u timove
Na početku je Milica Mladenović održala prezentaciju i radionicu o fazama i tehnikama kreativnog procesa. Tom prilikom, studenti su stekli nov uvid u različite pristupe pri izboru ideje, kao i u moguće načine razmišljanja za unapređenje i poboljšanje već postojećih ideja. Takođe su shvatili značaj sagledavanja ideje sa tržišnog aspekta – potencijala za komercijalizaciju, ali i sa aspekta izvodljivosti. Nakon toga, studentima su dodeljeni zadaci za istraživanje tržišta, vezani za iznete ideje.
Studenti različitih smerova Univerziteta Metropolitan su stekli širu sliku o faktorima koje treba uzeti u razmatranje prilikom analize ideje, na čemu su bili veoma zahvalni. Ovakav princip održavanja kreativnih radionica omogućava povezivanje i saradnju svih studenata u zajedničkom razvoju njihovih ideja.